Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Inne] Max lv 999

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka,

Nie znam się za bardzo na difach do game (dopiero zaczynam).

Przyjmijmy że w game mamy wartość 255 to nie można by było zmienić:

2 na wartość 09

5 na wartość 09

5 na wartość 09

czyli zamiast 255 mamy 999?

Tak samo można by było zrobić z Yang.

Ps. dopiero zaczynam więc nie wiem czy jest takie coś możliwe.

@Edit 2:

jeżeli to nie wypali to można zawsze napisać skrypt jeżeli w mysql jest w tabeli lvl 255 to zmienia go na 1 i w tabeli lvl_1 daje 254 + potem w cliencie dać sumowanie czyli będzie 256 ;P Nie wiem czy jest takie coś możliwe w cliencie lecz pomysł dobry.

Metin2 To zło! Koniec z tworzeniem serwerów! Czas na publikowanie rzeczy!

• Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Idiotyczny pomysł - nie zadziała. Powiedz mi jak zmienić wartość signed to, to zrobię. Tak samo z yangami.

Your superman is here, bitch!

Opublikowano

jest mozliwe miec np yang tyle ze japierdole ; p

lua sql + miejsce w 'eq' na trzymanie yang w tym 2gim okienku

i npc kttttttttttttory zamienia ową kwote poboczna na yang xD

*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* ٩(͡๏̮͡๏)۶

Opublikowano

@UP,

Na inforg widziałem ostatnio taki quest

Metin2 To zło! Koniec z tworzeniem serwerów! Czas na publikowanie rzeczy!

Opublikowano

Myśle że takie coś jest możliwe :)

Ale trzeba bedzie poczekać aż nasi wyciągnął to z epvp ^^

Pomysł jest fajny , ale trudny do zrealizowania

9bix.png