Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy dobry komputer do gier?

Przemo244

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuję szybkiego komputera, do grania, oglądania filmów, obróbki video i audio. Nie znam się zbytnio na sprzęcie, więc pytam. Nie chcę mieć żadnego systemu operacyjnego, sam zestaw, tylko zainstalować windowsa i można korzystać.

Chcę kupić ten zestaw: http://www.kontrast....gb[153325].html

Parę pytań:

1.Czy pogram sobie w BF3 na Ultra, lub na jakich maksymalnie w Crysis 2?

2.Czy cena jest dobra jak na taką wydajność, i czy warto go kupywać? Mam maksymalnie do wydania 4200zł.

3.I czy nie ma w tym jakiegoś haczyka, wie może ktoś? Może czegoś brakuje? :D

Opublikowano

Obudowa Fractal Design Define R3 Titanium Grey

Dysk Western Digital Caviar Blue, 3.5'', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 32MB cache (WD10EALX)

Procesor Intel CORE I5 2500K 3.3GHz LGA1155 BOX (BX80623I52500K)

Płyta główna ASRock P67 PRO3 (B3) Intel P67 LGA 1155

Pamięć Patriot DDR3 2x4GB 1600MHz CL9 (PSD38G1600KH)

Zasilacz Be Quiet! BN182

Asus DRW-24B5ST/BLK/G/AS

Karta graficzna Gigabyte GV-N670OC-2GD

Morele.net Razem 4206zł :)

1. Tak

2.-

3.-

Opublikowano

Na spoko Ci pójdą ci BF i crysis na maksymalnych :) Jam ma kompa polowe i gorszego tańszego i bez problemu wyrabia na maksymalnych ^^

Haczyka żadnego nie widać no chyba, że lukasz na kompa z monitorem w zestawie :D

Jednak na allegro możesz znaleźć coś podobnego i tańszego :) Ale to tylko lukaj tam z gwarancją

MAL