wojtek333314 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Witam,dziś przedstawiam zrobiony przeze mnie "szkic" gry 3D w AutoIT. Dla wszystkich niedowiarków(to razem czy oddzielnie ?) ,którzy nie wierzyli,że można coś takiego zrobić w AutoIT Mapę wziąłem z Unreal Tournament, wlasciwie ktoś ją po prostu zrobił jeszcze raz i jest w formacie .pk3 dzięki czemu działa chociaż jest mniejsza od oryginału Narazie da się strzelać (potwór stoi pod jedną z wież) , biegać ,skakać i cieszyć się kolizją i badziewnym tłem zrobionym przeze mnie jako ,że te z mapy niestety nie działało.Tutaj kod(wybaczcie za masę zmiennych ale na początku starałem robić od zera i jechałem ze wszystkim i zrobił mi się burdel ostry ): #include <au3Irrlicht2.au3> #include <array.au3> #include <sound.au3> ;opt("MustDeclareVars", True) HotKeySet("{ESC}", "_exit") HotKeySet("k","test") ;HotKeySet("{SPACe}","postacverkamera") DIM $BSPMesh ; mesh DIM $BSPNode ; irr_node DIM $kamera ; irr_node DIM $BitmapFont ; irr_font DIM $metrics ; String DIM $MapCollision ; irr_selector DIM $MD2Mesh ; irr_mesh DIM $MeshTexture ; irr_texture DIM $przeciwnik ; irr_node DIM $TestNode ; irr_node DIM $OurCamera ; irr_camera DIM $CollisionGroup ; irr_selector DIM $StartVector[3] ; $IRR_VECTOR DIM $EndVector[3] ; $IRR_VECTOR DIM $CollideAt[3] ; $IRR_VECTOR Dim $keyStruct Global $Terrain ; irr_terrain Global $TerrainNode ; irr_node Global $TerrainTexture0 ; irr_texture Global $TerrainTexture1 ; irr_texture DIM $Light ; irr_node DIM $SkyBox ; irr_node Dim $Trigger Dim $Playing Dim $Target Dim $pMouseEvent Dim $NodeHit Dim $Ray Dim $Ray1[3] Dim $Ray2[3] Local $celownik Local $szer_roz=1024 Local $wys_roz=768 Local $x=1200 Local $y=400;wysokosc Local $z=00 Local $r=1020 Local $t=50 Local $u=20 Local $st1=160 Local $st2=180 Local $st3=120 Local $grawitacja=-9 Local $hp=100 local $pMouseEvent;zmienna do eventu myszy dim $null _IrrStart( $IRR_EDT_DIRECT3D9, $szer_roz, $wys_roz, $IRR_BITS_PER_PIXEL_32, _ $IRR_fullscreen , $IRR_NO_SHADOWS, $IRR_CAPTURE_EVENTS, $IRR_VERTICAL_SYNC_ON ) _IrrSetWindowCaption( "test irrlicht" ) ;WIDOK: ;tlo $SkyBox = _IrrAddSkyBoxToScene( _ _IrrGetTexture("Datass/stars.jpg"), _ _IrrGetTexture("Datass/stars.jpg"), _ _IrrGetTexture("Datass/stars.jpg"), _ _IrrGetTexture("Datass/stars.jpg"), _ _IrrGetTexture("Datass/stars.jpg"), _ _IrrGetTexture("Datass/stars.jpg")) ;>>ENDTLO ;dodanie 1st person kamery: $Camera = _IrrAddFPSCamera( _ 0, _ ; parent 150.0, _ ; rotate speed 0.25, _ ; speed -1, _ ; camera ID __CreatePtrKeyMapArray($keyStruct, $KEY_KEY_W, $KEY_KEY_S, $KEY_KEY_A, $KEY_KEY_D, $KEY_SPACE), _ ; address of keyMap - using defaults for rest of params: $KEY_KEY_W,$KEY_KEY_S,$KEY_KEY_A,$KEY_KEY_D 5, _ ; number of entries in the keymap 100, _ ; no vertical movement 5.0) ; jumpspeed $keyStruct = 0 ; struct no longer needed $kamera = $Camera _IrrSetNodePosition( $kamera, $x, $y, $z );nadanie pozycji kamery _IrrSetNodeRotation( $camera, $st1, $st2, $st3 );wektor kamery ;/widok ;ZUMLIN: $MD2Mesh = _IrrGetMesh( "Datass/zumlin.md2" ) $MeshTexture = _IrrGetTexture( "Datass/zumlin.pcx" ) $przeciwnik = _IrrAddMeshToScene( $MD2Mesh ) _IrrSetNodeMaterialTexture( $przeciwnik, $MeshTexture, 0 );naniesienie tekstury postaci _IrrSetNodeMaterialFlag( $przeciwnik, $IRR_EMF_LIGHTING, $IRR_OFF );wylaczenie padania swiatla na postac _IrrPlayNodeMD2Animation($przeciwnik, $IRR_EMAT_STAND) _IrrSetNodePosition( $przeciwnik, $r,$t,$u ) _IrrGetCollisionGroupFromMesh($md2mesh, $przeciwnik) ;=>ZUMLIN ;MAPA: _IrrAddZipFile( "Datass/face.pk3", $IRR_IGNORE_CASE, $IRR_IGNORE_PATHS );zaladowanie mapy $BSPMesh = _IrrGetMesh( "face.bsp" );pobranie rysu $BSPNode = _IrrAddMeshToSceneAsOcttree( $BSPMesh );tekstury ;==> MAPA ;CELOWNIK: $celownik=_IrrGetTexture("Datass\cel.bmp") _IrrColorKeyTexture($celownik,255, 255, 255) ;>> ;BRON $bron = _IrrGetMesh("Datass\bron.b3d") $bron2 = _IrrAddMeshToScene($bron) _IrrSetNodeMaterialFlag($bron2, $IRR_EMF_LIGHTING, $IRR_OFF) _IrrSetNodePosition($bron2, 5, -15, 15) _IrrSetNodeRotation($bron2, 0, -95, 0) _IrrSetNodeScale($bron2, .1, .1, .1) _IrrAddChildToParent($bron2, $kamera) kolizje() ;>>BRON _IrrHideMouse();ukrycie myszy $liczby=_irrgettexture('Datass/czcionka.png') $krzyz=_irrgettexture('Datass/health.png') _IrrColorKeyTexture($liczby,255, 255, 255) _IrrColorKeyTexture($krzyz,255, 255, 255) $fire=_SoundOpen("GFX/fire.wav") $poz=_IrrGetNodePosition($Camera) AdlibRegister("guard",0.5) WHILE _IrrRunning() While _IrrMouseEventAvailable() $pMouseEvent = _IrrReadMouseEvent() If __getMouseEvt($pMouseEvent, $EVT_MOUSE_IACTION) = $IRR_EMIE_LMOUSE_PRESSED_DOWN Then $Trigger = 1 EndIf If __getMouseEvt($pMouseEvent, $EVT_MOUSE_IACTION) = $IRR_EMIE_LMOUSE_LEFT_UP Then $Trigger = 0 EndIf WEnd If $Trigger = 1 Then $target=_IrrGetCameraTarget($kamera) $Ray = _IrrGetRayFromScreenCoordinates(512, 384, $camera) $Ray1[0] = $Ray[0][0] $Ray1[1] = $Ray[0][1] $Ray1[2] = $Ray[0][2] $Ray2[0] = $Ray[1][0] $Ray2[1] = $Ray[1][1] $Ray2[2] = $Ray[1][2] _IrrGetNodeAndCollisionPointFromRay($Ray1, $Ray2, $NodeHit, $Target[0], $Target[1], $Target[2], $Null, $Null, $Null, 0, $IRR_NO_OBJECT) EndIf If $NodeHit = $przeciwnik and $playing<>3 Then _IrrPlayNodeMD2Animation($przeciwnik, $IRR_EMAT_PAIN_A) $Playing = 3 EndIf If $Trigger = 0 And $Playing <> 0 Or $NodeHit <> $przeciwnik And $Playing <> 0 Then $NodeHit = 0 _IrrPlayNodeMD2Animation($przeciwnik, $IRR_EMAT_STAND) $Playing = 0 EndIf _IrrBeginScene( 0, 0, 25 ) _IrrDrawScene() _IrrDraw2DImageElement($celownik,$szer_roz/2, $wys_roz/2, 0, 0, 32, 32, $IRR_USE_ALPHA) _IrrDraw2DImageElement($krzyz,10, 688, 0, 0, 80, 80, $IRR_USE_ALPHA) $poz=_IrrGetNodePosition($Camera) systemstaty() _IrrEndScene() WEND func kolizje() $MapCollision = _IrrGetCollisionGroupFromComplexMesh( $BSPMesh, $BSPNode ) ;kolizje z pliku BSP dla mapy $CombinedCollision = _IrrCreateCombinedCollisionGroup() _IrrAddCollisionGroupToCombination($CombinedCollision, $mapcollision) $CollisionAnimator = _IrrAddCollisionAnimator( _ $CombinedCollision, $kamera, _ 30.0, 30.0, 30.0, _ 0.0, -12.0, 0.0, _ 0.0, 26.0, 0.0) $CollisionAnimator = _IrrAddCollisionAnimator( _ $CombinedCollision, $przeciwnik, _ 30.0, 30.0, 30.0, _ 0.0, 0, 0.0, _ 0.0, 16.0, 0.0) EndFunc func systemstaty() ;licznik hp if $hp<=0 then _IrrSetNodePosition($camera, $x, $y, $z) if StringLen($hp)=2 Then $1=StringLeft($hp,1) $2=StringRight($hp,1) if $1=1 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,0, 0, 100, 100, $IRR_USE_ALPHA) if $1=2 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,100, 0, 200, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=3 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,200, 0, 300, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=4 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,300, 0, 400, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=5 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,400, 0, 500, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=6 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,500, 0, 600, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=7 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,600, 0, 700, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=8 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,700, 0, 800, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=9 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,800, 0, 900, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=0 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,900, 0, 1000, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $2=1 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,135, 688,0, 0, 100, 100, $IRR_USE_ALPHA) if $2=2 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,135, 688,100, 0, 200, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $2=3 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,135, 688,200, 0, 300, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $2=4 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,135, 688,300, 0, 400, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $2=5 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,135, 688,400, 0, 500, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $2=6 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,135, 688,500, 0, 600, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $2=7 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,135, 688,600, 0, 700, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $2=8 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,135, 688,700, 0, 800, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $2=9 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,135, 688,800, 0, 900, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $2=0 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,135, 688,900, 0, 1000, 80, $IRR_USE_ALPHA) EndIf if stringlen($hp)=1 then $1=StringLeft($hp,1) $2=StringRight($hp,1) if $1=1 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,0, 0, 100, 100, $IRR_USE_ALPHA) if $1=2 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,100, 0, 200, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=3 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,200, 0, 300, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=4 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,300, 0, 400, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=5 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,400, 0, 500, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=6 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,500, 0, 600, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=7 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,600, 0, 700, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=8 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,700, 0, 800, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=9 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,800, 0, 900, 80, $IRR_USE_ALPHA) if $1=0 then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,900, 0, 1000, 80, $IRR_USE_ALPHA) EndIf if stringlen($hp)=3 Then _IrrDraw2DImageElement($liczby,100, 688,0, 0, 100, 100, $IRR_USE_ALPHA) _IrrDraw2DImageElement($liczby,135, 688,900, 0, 1000, 80, $IRR_USE_ALPHA) _IrrDraw2DImageElement($liczby,175, 688,900, 0, 1000, 80, $IRR_USE_ALPHA) EndIf EndFunc func guard() if $trigger=1 then $rot=_irrgetnoderotation($camera) $random=Random(0,2,1) $randomstopien=Random(1,4,1) if $random=0 then _IrrSetNodePosition($bron2, 4, -15, 15) _irrsetnoderotation($camera,$rot[0]-4,$rot[1],$rot[2]) elseif $random=1 Then _IrrSetNodePosition($bron2, 5, -14, 15) $goradol=Random(0,1,1) if $goradol=0 then _irrsetnoderotation($camera,$rot[0],$rot[1]-$randomstopien,$rot[2]) elseif $goradol=1 Then _irrsetnoderotation($camera,$rot[0],$rot[1]+$randomstopien,$rot[2]) EndIf elseif $random=2 Then _IrrSetNodePosition($bron2, 5, -15, 14) _irrsetnoderotation($camera,$rot[0],$rot[1],$rot[2]+$randomstopien) EndIf AdlibRegister("odrzut",190) _SoundPlay($fire) EndIf if $poz[1]<-1500 then _IrrSetNodePosition($camera, $x, $y, $z) EndFunc func odrzut() _IrrSetNodePosition($bron2, 5, -15, 15) AdlibUnRegister("odrzut") EndFunc func bot() Global $punkt2a,$punkt3a,$punkt4a,$punkt5a,$punkt6a,$punkt7a=0 $pozp=_irrgetnodeposition($przeciwnik) dim $punkt2[3]=[1060,56,100] dim $punkt3[3]=[1123,247,259] dim $punkt4[3]=[-1037,56,137] dim $punkt5[3]=[-1036,100,-223] dim $punkt6[3]=[-85,100,-213] dim $punkt7[3]=[-92,100,1299] if $pozp[0]<$punkt2[0] and $punkt3a=0 then $r+=0.5 elseif $pozp[0]>$punkt2[0] Then $r-=0.5 elseif $pozp[0]=$punkt2[0] Then $punkt3a=1 EndIf if $pozp[2]<$punkt2[2] and $punkt3a=0 then $u+=0.5 elseif $pozp[2]>$punkt2[2] Then $u-=0.5 elseif $pozp[2]=$punkt2[2] Then $punkt3a=1 EndIf if $pozp[0]<$punkt3[0] then $r+=0.5 elseif $pozp[0]>$punkt3[0] Then $r-=0.5 elseif $pozp[0]=$punkt3[0] Then $punkt3a=1 EndIf if $pozp[2]<$punkt3[2] then $u+=0.5 elseif $pozp[2]>$punkt3[2] Then $u-=0.5 elseif $pozp[2]=$punkt3[2] Then $punkt4a=1 EndIf _IrrSetNodePosition( $przeciwnik, $r,$t,$u ) EndFunc func test() ;ConsoleWrite(Round($poz[0],1)&":"&Round($poz[1],1)&":"&Round($poz[2],1)&@CRLF) $hp-=Random(0,10,1) EndFunc Func _exit() _IrrStop() Exit EndFunc ; _exit Sterowanie przez WSADOczywiscie bez paczki tekstur itp. nic nie zrobicie: http://www.speedyshare.com/YuEyj/Autoit3D-By-wojtek333314.rar SKAN:https://www.virustotal.com/pl/file/b85e3dc226d364b08f02f2cc9644a3f745ff18d8d9817d94526569711a0a78a7/analysis/1419510432/ Wybaczcie za zwłokę z downloadem lecz dziś nie bardzo był czas A tutaj ss:</array.au3></au3irrlicht2.au3> Moje gry i programy: [Poradnik] Pisanie gry 2D w AutoIT z silnikiem Irrlicht [Program] SendToAll czyli wyslij meail do wielu osób za pomocą kliknięcia! [Program] Polonica - usuń polskie znaki z pliku czy tekstu! Z troską o Minecraftowych administratorów i kinomaniaków [Gra] Xanthous - czyli gra w AutoIT [Program] Renaming - program do masowego zmieniania nazw plików, numeracji itp. [Gra] Prosta strzelanka 3D(!) w AutoIT! [NEW! Program] Piszmy to razem! Czyli wspólne programowanie w sieci! Prawdziwy pech ,czyli jedna liczba która dzieliła mnie od 30000 pln : http://img26.imagesh...ial30000pln.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian6535 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Jak będze download to pobiore sobie i obczaje czy fajnie wygląda. CZEKAM :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoksz Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 nie wiedziałem, że AutoIt ma takie możliwości PS: jak się strzela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek333314 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 normalnie najezdzasz na tego oto widocznego ludka na screenie(jest pod niebieską wieżą w grze) i klikasz lewym, wtedy zobaczysz jego animacje jak by go odrzucało... animacji broni(odrzutu) nie zrobiłem jeszcze i nie wiem czy się uda Moje gry i programy: [Poradnik] Pisanie gry 2D w AutoIT z silnikiem Irrlicht [Program] SendToAll czyli wyslij meail do wielu osób za pomocą kliknięcia! [Program] Polonica - usuń polskie znaki z pliku czy tekstu! Z troską o Minecraftowych administratorów i kinomaniaków [Gra] Xanthous - czyli gra w AutoIT [Program] Renaming - program do masowego zmieniania nazw plików, numeracji itp. [Gra] Prosta strzelanka 3D(!) w AutoIT! [NEW! Program] Piszmy to razem! Czyli wspólne programowanie w sieci! Prawdziwy pech ,czyli jedna liczba która dzieliła mnie od 30000 pln : http://img26.imagesh...ial30000pln.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek333314 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 @REFRESH Dodano: odrzut broni, dźwięk strzelania, rozrzut, system hp(przez litere K sobie odejmujecie , potem crash bedzie kolizji prawdopodobnie sorry) Moje gry i programy: [Poradnik] Pisanie gry 2D w AutoIT z silnikiem Irrlicht [Program] SendToAll czyli wyslij meail do wielu osób za pomocą kliknięcia! [Program] Polonica - usuń polskie znaki z pliku czy tekstu! Z troską o Minecraftowych administratorów i kinomaniaków [Gra] Xanthous - czyli gra w AutoIT [Program] Renaming - program do masowego zmieniania nazw plików, numeracji itp. [Gra] Prosta strzelanka 3D(!) w AutoIT! [NEW! Program] Piszmy to razem! Czyli wspólne programowanie w sieci! Prawdziwy pech ,czyli jedna liczba która dzieliła mnie od 30000 pln : http://img26.imagesh...ial30000pln.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghastle Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Wrzuć na 2 linki speedyshare, bo ten link już wygasł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek333314 Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 @UP gotowe Moje gry i programy: [Poradnik] Pisanie gry 2D w AutoIT z silnikiem Irrlicht [Program] SendToAll czyli wyslij meail do wielu osób za pomocą kliknięcia! [Program] Polonica - usuń polskie znaki z pliku czy tekstu! Z troską o Minecraftowych administratorów i kinomaniaków [Gra] Xanthous - czyli gra w AutoIT [Program] Renaming - program do masowego zmieniania nazw plików, numeracji itp. [Gra] Prosta strzelanka 3D(!) w AutoIT! [NEW! Program] Piszmy to razem! Czyli wspólne programowanie w sieci! Prawdziwy pech ,czyli jedna liczba która dzieliła mnie od 30000 pln : http://img26.imagesh...ial30000pln.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xau Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Nawet niezłe, ale kod chyba niecały twój. Co to za komentarze? Niestety strzelanie jest tragiczne, a ten dźwięk po prostu dobija :] Również skoki są bardzo nienaturalne. Tak btw. Kiedyś próbowałem swoich sił w irrlicht ale w c++ i wcale nie jest to takie łatwe, trzeba czasem całymi godzinami siedzieć w dokumentacji, aby znaleźć jedną funkcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajsksus Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Ten kosmita może za nami chodzić? Jeśli tak to co wcisnąć? Gram tylko na serwerach premium pod nickiem kajsks. Jeśli widziałeś mnie na serwerze no-premium to nie byłem ja i ktoś się pode mnie podszywał! I na modcraft! ;P exMPC Media Team | Pomocnik Minecraft | Gracz WoW Moja paczka modów: http://www.mpcforum.pl/topic/793874-dlkajcraft-v10-czyli-paczka-modyfikacji/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek333314 Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Irrlicht w AutoIT ktoś świetnie udokumentował i raczej większych problemów nie było. Cały kod jest mój , jedynie skopiowałem żeby szybciej mi się pisało gdzieś do IrrStartu czyli wlasciwie te zmienne :P A potem jeszcze sterowanie sciagnalem bo bylo na strzalkach a nie wiedzialem jak przelozyc na WSAD i pogrzebałem trochę, reszta moja @UP co do kosmity właśnie próbuję zrobić mu system checkpointów ale się troche opiera :P Do jednego punktu dochodzi ale nie zmienia na kolejny Kwestia czasu i tego czy ja go będę miał Moje gry i programy: [Poradnik] Pisanie gry 2D w AutoIT z silnikiem Irrlicht [Program] SendToAll czyli wyslij meail do wielu osób za pomocą kliknięcia! [Program] Polonica - usuń polskie znaki z pliku czy tekstu! Z troską o Minecraftowych administratorów i kinomaniaków [Gra] Xanthous - czyli gra w AutoIT [Program] Renaming - program do masowego zmieniania nazw plików, numeracji itp. [Gra] Prosta strzelanka 3D(!) w AutoIT! [NEW! Program] Piszmy to razem! Czyli wspólne programowanie w sieci! Prawdziwy pech ,czyli jedna liczba która dzieliła mnie od 30000 pln : http://img26.imagesh...ial30000pln.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Protecto Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Posać skacze jak w Duke Nukem Forever. Jakby z drewna była. Poza tym to jeszcze sporo roboty Cię czeka jeśli chcesz, żeby można było pograć. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek333314 Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Jest ktoś chętny do testowania via Hamachi ? Ktoś komuś to ustrojstwo się włącza :P Moje gry i programy: [Poradnik] Pisanie gry 2D w AutoIT z silnikiem Irrlicht [Program] SendToAll czyli wyslij meail do wielu osób za pomocą kliknięcia! [Program] Polonica - usuń polskie znaki z pliku czy tekstu! Z troską o Minecraftowych administratorów i kinomaniaków [Gra] Xanthous - czyli gra w AutoIT [Program] Renaming - program do masowego zmieniania nazw plików, numeracji itp. [Gra] Prosta strzelanka 3D(!) w AutoIT! [NEW! Program] Piszmy to razem! Czyli wspólne programowanie w sieci! Prawdziwy pech ,czyli jedna liczba która dzieliła mnie od 30000 pln : http://img26.imagesh...ial30000pln.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkeus Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Nawet nawet ci powiem ale animacja broni jest okropna co do skoków nie są złe jak dla mnie mogły by być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek333314 Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 O Arkeus czyli Ci jednak działa , a kiedyś w innym temacie nie działało. Co zrobiłeś ,że zaczął Ci Irrlicht działac? Moje gry i programy: [Poradnik] Pisanie gry 2D w AutoIT z silnikiem Irrlicht [Program] SendToAll czyli wyslij meail do wielu osób za pomocą kliknięcia! [Program] Polonica - usuń polskie znaki z pliku czy tekstu! Z troską o Minecraftowych administratorów i kinomaniaków [Gra] Xanthous - czyli gra w AutoIT [Program] Renaming - program do masowego zmieniania nazw plików, numeracji itp. [Gra] Prosta strzelanka 3D(!) w AutoIT! [NEW! Program] Piszmy to razem! Czyli wspólne programowanie w sieci! Prawdziwy pech ,czyli jedna liczba która dzieliła mnie od 30000 pln : http://img26.imagesh...ial30000pln.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokuxd Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 juz to widzialem:) ktos wczesniej dal na forum biblioteke na yt sa nawet filmiki tworcy kodu tez pisal "symulatory" w 3d. Do $wiek+=1 Until ŻycieGetMsg() = -3 zbieram + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hfaua Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 @wojtek Działa mi już ;] Nie wiem czemu trochę się tnie, ale nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
save404 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Działa ale po co ? nic sie tylko skacze Nie rozumiem czemu oceniacie grafike najpierw niech zrobi by sie dalo grac :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokuxd Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 a co ma robic... jak w udfie byla tlko grafika:D nie tak latwo zrobic gre w 3d :P Do $wiek+=1 Until ŻycieGetMsg() = -3 zbieram + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek333314 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Jak tak to narzekacie ,że w AutoIT nie da sie robic gier a co mowic o 3D, jak zrobić wam prosty przykład zastosowania tej grafiki to Wy juz chcecie gre na miare COD Modern cos tam i jeszcze zeby bylo latwo... Jak napisalem u gory - to jest "szkic" gry, tu narazie sie nie da grac...poki co zrobilem dla bajeru jeszcze przez neta i we dwie osoby juz mozna latac... Ale nie rozumiem waszego pesymizmu ... @lokuxd juz to widzialem:) ktos wczesniej dal na forum biblioteke na yt sa nawet filmiki tworcy kodu tez pisal "symulatory" w 3d. Znajdź mi ten skrypt w necie, albo filmik z 'tworca' tego co dalem ... co do biblioteki to ja zaczalem na tym forum z irrlichtem jesli sie nie myle bawic ... a jak znajdziesz kod a co mowic filmik to szczere gratulacje bo kod jest moj w wiekszosci, nie liczac funkcji chyba strzelania jak widac. Nie umialem obslugi eventow i skopiowalem jak leci po prostu zmienne podstawiajac Ale powodzenia w szukaniu Moje gry i programy: [Poradnik] Pisanie gry 2D w AutoIT z silnikiem Irrlicht [Program] SendToAll czyli wyslij meail do wielu osób za pomocą kliknięcia! [Program] Polonica - usuń polskie znaki z pliku czy tekstu! Z troską o Minecraftowych administratorów i kinomaniaków [Gra] Xanthous - czyli gra w AutoIT [Program] Renaming - program do masowego zmieniania nazw plików, numeracji itp. [Gra] Prosta strzelanka 3D(!) w AutoIT! [NEW! Program] Piszmy to razem! Czyli wspólne programowanie w sieci! Prawdziwy pech ,czyli jedna liczba która dzieliła mnie od 30000 pln : http://img26.imagesh...ial30000pln.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelek997 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 na razie fajne to wygląda. Tylko odrzut mało realistyczny. Zrób tak aby wracał powoli do punktu wyjściowego, a funckje odrzutu uruchamiał tylko przy strzale. skok jest fajny realistyczny, super [UDF] MathEx | [C++, ALLEGRO 4.2][Gra] Mr. Gun [Gra] Kółko i Krzyżyk - Gomok (konkurs) | [Gra] Tetris (konkurs) [Program] Odtwarzacz MP3 (konkurs) | [C++, ALLEGRO 5.0.9] Proste oświetlenie 2D [Gra] More Than 2048 | [ALLEGRO 5][C++] Mandelbrot Renderer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuto Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 ta ale skakanie jest z bugowane bo gdy jestem w budynku i skacze na ściane to lece do sufitu i latać mogę.. ;Script by ziuto ;Source-code Autoit v3 $User = InputBox("Twoj nick", "Podaj swoj nick", "tu go wpisz") If $User = "ziuto" Then $gui = GUICreate("User " & $User, 175, 100, -1, -1, 0x00080000) $button_lubie_cie = GUICtrlCreateButton("Sam sie lubie", 50, 10) $button_dam_ci_5_gwiazdek = GUICtrlCreateButton("Dam sobie 5 gwiazdek", 30, 40) ElseIf $User <> "ziuto" Then MsgBox(0, "Powitanie", "Siema " & $User) $gui = GUICreate("User " & $User, 175, 100, -1, -1, 0x00080000) $button_lubie_cie = GUICtrlCreateButton("Lubie cie ziuto", 47, 10) $button_dam_ci_5_gwiazdek = GUICtrlCreateButton("Dam ci 5 gwiazdek ziuto", 25, 40) EndIf GUISetState(@SW_SHOW, $gui) While $User = "ziuto" $msg = GUIGetMsg() Select Case $msg = -3 ExitLoop Case $msg = $button_lubie_cie MsgBox(0, "Lubie sie", "Sam sie lubie :o") Case $msg = $button_dam_ci_5_gwiazdek MsgBox(0, "Dam sobie 5 gwiadek", "Ze bym to ja mogl sam sobie dac") EndSelect WEnd While $User <> "ziuto" $msg = GUIGetMsg() Select Case $msg = -3 ExitLoop Case $msg = $button_lubie_cie MsgBox(0, "Lubie cie", "A za co ?") InputBox("A za co ?", "Za co mnie lubisz ?", "???") MsgBox(0, "Za to", "Aha" & @CRLF & "Dobrze to wiedziec xD" & @CRLF & "Nq") ShellExecute("http://www.mpcforum.pl/") ExitLoop Case $msg = $button_dam_ci_5_gwiazdek ShellExecute("http://www.mpcforum.pl/user/259390-ziuto/") EndSelect WEnd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JestemSlepy Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Mapa skopiowana z Unreal Tourtament z 1999r :P Tekstura broni chyba też, ale dźwięk nie jak w UT. Co do rzeczy do naprawienia to chyba błędem nie chcianym jest to, że jak skacze to mogę się odbijać od tekstur wieży i wyjść na samą górę Kocham mame Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek333314 Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 @UP trzecia linijka pierwszego postu Przeciez napisalem ze wziałem mapę z UT bo jest ona przerobiona pod mape do quake3 (te wchodza wszystkie bez przerabiania) i pamietalem ja z UT to wrzucilem ta ;P Moje gry i programy: [Poradnik] Pisanie gry 2D w AutoIT z silnikiem Irrlicht [Program] SendToAll czyli wyslij meail do wielu osób za pomocą kliknięcia! [Program] Polonica - usuń polskie znaki z pliku czy tekstu! Z troską o Minecraftowych administratorów i kinomaniaków [Gra] Xanthous - czyli gra w AutoIT [Program] Renaming - program do masowego zmieniania nazw plików, numeracji itp. [Gra] Prosta strzelanka 3D(!) w AutoIT! [NEW! Program] Piszmy to razem! Czyli wspólne programowanie w sieci! Prawdziwy pech ,czyli jedna liczba która dzieliła mnie od 30000 pln : http://img26.imagesh...ial30000pln.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xenex Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Nie działa. Oddajcie minusy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek333314 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 @UP jak wszystkim bez Directx'a SDK czy jakoś tak Ale ściągać 300mb zeby sprawdzić czy działa raczej Ci sie nie oplaca Xenexie , chyba ze sie nudzisz bardzo Moje gry i programy: [Poradnik] Pisanie gry 2D w AutoIT z silnikiem Irrlicht [Program] SendToAll czyli wyslij meail do wielu osób za pomocą kliknięcia! [Program] Polonica - usuń polskie znaki z pliku czy tekstu! Z troską o Minecraftowych administratorów i kinomaniaków [Gra] Xanthous - czyli gra w AutoIT [Program] Renaming - program do masowego zmieniania nazw plików, numeracji itp. [Gra] Prosta strzelanka 3D(!) w AutoIT! [NEW! Program] Piszmy to razem! Czyli wspólne programowanie w sieci! Prawdziwy pech ,czyli jedna liczba która dzieliła mnie od 30000 pln : http://img26.imagesh...ial30000pln.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.