Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Klasa

A.R.M.Y.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wiec jak pisze w temacie jestem kompletnie zielony wlasnie sciagam Rappelz i kompletnie nie wiem jaka rase i klase wybrac, pasowal by mi jakis long-range support lub heal tak zeby zawsze bylo z kim grac, co do klasy to najlepsza taka ktora zawsze w pt jest potrzebna i duzo osob ja nie gra, jesli jakos ``pobocilem`` w poscie to przepraszam ale jestem kompletnie zielony co do gry.

Wielkie podziekowania z gory. ;)

Evry body love Śmietana

Opublikowano

Często pt to

Uzdrowiciel / Kapłan

Tutaj mini poradnik :

http://www.mpcforum.pl/topic/421530-poradnikrasy/

Opublikowano

Nie no idzie sie zabic 8S najpierw official download dochodzi do 99.99 i samo sie zatrzymuje a teraz po 10h meczenia sie z gra nie chce mi patchowac normalnie moge wejsc w Opcje i Pomoc ale jak daje na start to nic -.- nie wiem co mam zrobic pls help

Evry body love Śmietana

Opublikowano

Tez szukalem ale wszystkie linki wygasly, a najgorsze to jest to ze coraz bardziej mi sie chce grac w Rappelz xD

Evry body love Śmietana

Opublikowano

Instaluj jeszcze raz.

Zainstaluj net framework 3.5

Napisz do mistrzów gry o manual patch.

Poradnik jak skontaktować się z Mistrzem Gry.

http://www.mpcforum.pl/topic/240161-tutkontakt-do-gm/

Opublikowano

tak wgl to ja nie moge nacisnac na Start tylko pasek MPCy reje itp i na dole tylko opcje i pomoc co do farme 3.5 nie zadzialalo ;(;( QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ

Evry body love Śmietana

Opublikowano