Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam z racji z tego że wychodzi za niedługo cyberpunk a ja mam nienajlepszy komputer,chciałbym się zapytać co mam w nim wymienić i na co żeby grać w nia przynajmniej na niskich/średnich ustawieniach.

Także 

Win 10 64 bit

Procesor Intel (R) Core(TM) i5-6600 CPU 3.30GHz  3.31GHz

Karta graficzna geforce GTX 960

Pamięc ram 8gb 

No nie ukrywam nie znam się ale najlepiej chyba jakbym został przy nvidi i intelu 

@edit

Zasilacz CHIEFTEC GPS-700A8 700W ATX 

a RAM to Kingston 4GB DDR4 HYPERX FURY (2666MHz -niewiem czy to się przyda bo się nie znam zbytnio 😂)

Płyta główna MSI Z170-A

Budżet to tak 1100-1400(Bo ten budżet to nad sama kartą , chyba że jeszcze inny procesor ma być?

Nie licząc ramu ale ram to dokupić pewnie ten sam co mam?

Edytowane przez Wefaj

giphy.gif

Jeżeli pomogłem. Kliknij Lubię to.

• Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Procek masz ok. Wymiana gpu zwiększy wydajność najbardziej, ale ramu też pasowałoby dorzucić kolejne 8GB. 

Jaki masz zasilacz i budżet na ten upgrade?

Edytowane przez Kaori.

Mobo: Aorus Z390 Pro|Cpu: i7 9700|Ram: Patriot Viper 4 3600MHz 16GB|Gpu: Rx 580 8GB|Psu: Seasonic Focus Plus 650W|Cooler: Noctua NH-U12A|Case: Corsair 220T 

Opublikowano