Skocz do zawartości
  • 0

Aplikacja Mobilna do nawigacji po budynku

Pytanie

Witam. Zastanawiam się nad tematem na pracę inżynierska. Jako że jeszcze nie tworzylem żadnej aplikacji mobilnej zgłaszam się do Was o poradę. Tak jak w temacie, rozpatrzam taki temat na moją pracę. Pytanie w jakim języku najłatwiej będzie zaimplementować model 3d powiedzmy uczelni oraz cała logikę. Znam dobrze język Java klient-server-baza, c++, c oraz trochę liznalem Pythona. Tak jak pisałem nie znam się na aplikacjach mobilnych i liczę na jakieś porady,nakierowanie. 

3 odpowiedzi na to pytanie

Polecane posty

• 0

Ciężko mi sobie wyobrazić aplikację na tel posiadająca jakiś model 3d i jeszcze być przy tym intuicyjna.

Jak chcesz bawić się w jakieś modelowanie 3d itp -  bardziej będzie to przypominać game dev - np. Unity.

Tak nawiasem mówiąc, zbyt bardzo uprościłeś temat - co się konkretnie kryje pod stwierdzeniem nawigacja po budynku? 

Pani Kasia

• 0
31 minut temu, Sofokles napisał:

Ciężko mi sobie wyobrazić aplikację na tel posiadająca jakiś model 3d i jeszcze być przy tym intuicyjna.

Jak chcesz bawić się w jakieś modelowanie 3d itp -  bardziej będzie to przypominać game dev - np. Unity.

Tak nawiasem mówiąc, zbyt bardzo uprościłeś temat - co się konkretnie kryje pod stwierdzeniem nawigacja po budynku? 

Aplikacja na wzór tego co możemy spotkać powiedzmy w galeriach handlowych. Podajemy np. Nazwisko wykładowcy Kowalskiego i aplikacja znajduje ten pokój w którym urzęduje, na którym jest piętrze i mamy wizualizacje jak mamy się poruszać po budynku, żeby tam dotrzeć 

• 0