Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Aplikacja Mobilna do nawigacji po budynku

Tworu

Pytanie

Opublikowano

Witam. Zastanawiam się nad tematem na pracę inżynierska. Jako że jeszcze nie tworzylem żadnej aplikacji mobilnej zgłaszam się do Was o poradę. Tak jak w temacie, rozpatrzam taki temat na moją pracę. Pytanie w jakim języku najłatwiej będzie zaimplementować model 3d powiedzmy uczelni oraz cała logikę. Znam dobrze język Java klient-server-baza, c++, c oraz trochę liznalem Pythona. Tak jak pisałem nie znam się na aplikacjach mobilnych i liczę na jakieś porady,nakierowanie. 

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciężko mi sobie wyobrazić aplikację na tel posiadająca jakiś model 3d i jeszcze być przy tym intuicyjna.

Jak chcesz bawić się w jakieś modelowanie 3d itp -  bardziej będzie to przypominać game dev - np. Unity.

Tak nawiasem mówiąc, zbyt bardzo uprościłeś temat - co się konkretnie kryje pod stwierdzeniem nawigacja po budynku? 

Opublikowano
31 minut temu, Sofokles napisał:

Ciężko mi sobie wyobrazić aplikację na tel posiadająca jakiś model 3d i jeszcze być przy tym intuicyjna.

Jak chcesz bawić się w jakieś modelowanie 3d itp -  bardziej będzie to przypominać game dev - np. Unity.

Tak nawiasem mówiąc, zbyt bardzo uprościłeś temat - co się konkretnie kryje pod stwierdzeniem nawigacja po budynku?