Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Praca zdalna

Jenqy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem obecnie uczniem technikum, 3-cia klasa, technik informatyk. Staram się znaleźć jakąś fajną pracę, która odpowiada moim zainteresowaniom. Chcę sobie trochę dorobić, ale nie widzi mi się po prostu robienie w gastro. Myślałem o pracy w jakimś sklepie, np. x-kom, komputronik, rtv euro agd, ale tam albo musisz być po maturze, albo nie szukają nikogo na weekendy.

Dlatego szukam coś w stylu:

• Redaktor (Zdalnie)
  • Front - End Dev (Zdalnie)
  • Obsługa sklepu internetowego / aukcji na allegro (Zdalnie)

Może ktoś będzie wiedział i mi pomoże, gdzie mogę szukać tych ofert? Wiem, że są portale typu useme, freelanceria, fleenacerzy itp, ale na nich jest duża konkurencja i znalezienie jakiejkolwiek pracy jest dość trudne, bo wiadome, że ktoś wybierze kogoś kto ma 100 wykonanych zleceń i ocenę 4.7, a nie kogoś kto w ogóle nie ma projektów. 

Proszę o polecenie innych miejsc, gdzie mogę znaleźć pracę na stanowiskach opisanych wyżej.

Pozdrawiam

Opublikowano
29 minut temu, Jenqy napisał:

Może ktoś będzie wiedział i mi pomoże, gdzie mogę szukać tych ofert? Wiem, że są portale typu useme, freelanceria, fleenacerzy itp, ale na nich jest duża konkurencja i znalezienie jakiejkolwiek pracy jest dość trudne, bo wiadome, że ktoś wybierze kogoś kto ma 100 wykonanych zleceń i ocenę 4.7, a nie kogoś kto w ogóle nie ma projektów.