Skocz do zawartości

Serwer z fabułą i historią, czyli czy Metin2 może być silnikiem do dobrego RPG-a.


tomiczna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

mam na imię Małgorzata i wraz z moim narzeczonym (Colette) tworzymy powoli coś, co jest bardzo ambitne oraz trudne do wykonania. Na chwilę obecną sprawa wygląda następująco. Chcemy zapoznać się z tym, czy ktokolwiek by chciał grać na serwerze, którego główny motyw wygląda tak: 

 

Jedno królestwo, cztery klasy i trzy różne możliwości postępowania. Nazwijmy to na razie... gildiami (ponieważ nie chcemy tworzyć czegoś, co jest obecnie nazwane gildią). Każda gildia oferuje coś innego różne misje, bonusy, sety, poznawanie świata. Chcielibyśmy dodać nowe mapy i moby oraz bossy, które pozwolą nam odzwierciedlić fabułę, która tak naprawdę jest przedstawieniem świata z naszych głów. Poza główną fabułą, która opiera się na tym, by zostać najlepszym wojownikiem w gildii i móc później wyzwać mistrza na pojedynek i przejąć gildię dla siebie (tutaj tylko zrobimy dodatkowe bonusy i specjalne sety), będzie można zatrzymać się na 40-50 poziomie i przyjmować misje z tablicy gildyjnej, która pozwoli nam zarobić troszkę pieniędzy (w zależności od poziomu trudności), zwiedzać świat przedstawiony, poznawać historię poszczególnych NPC (którzy pozwolą nam poznać kolejnych i kolejnych, a każda będzie mogła nam dać kolejną misję i nowe nagrody oraz nowe historie). Jesteśmy świadomi tego, ile pracy trzeba będzie w to włożyć i jak trudno będzie zyskać osoby, które będą chciały w to grać, jednak mamy nadzieję, że wiele starszych osób, które są dalej into metin na pewno przyjdzie zagrać tutaj. 

 

Dodatkowo: serwer będzie dość trudny. Nie da się tutaj zrobić rush na wysoki poziom, ponieważ bez bonusów, które dają misje, nie dasz rady ustać nawet sekundy na trudniejszych mobach. Chcielibyśmy usunąć motyw ulepszania eq. Chcemy zrobić jeden poziom ulepszenia (tak jakby wszystko było tylko +0), jednak z czasem, prosząc kowala, Twoja zbroja może ewoluować. Tak samo bronie i cała reszta. Jednak to może być troszkę nieopłacalne, bo niektóre misje, które będą pojawiać się cyklicznie, zapewnią Ci lepsze eq (jednak tutaj planujemy stworzyć coś na zasadzie kto pierwszy, ten lepszy. Pojawi się o 22 pięć misji na tablicy gildii i tylko 5 osób je dostanie. Chyba, że misja będzie na zasadzie drużynowej, to wtedy tylko osoby z pt mogą ją wykonać). W planach jest także stworzenie czegoś na wzór "mrocznej gildii". Jeżeli ktoś pokona mistrza i zostanie nowym mistrzem, to stary zostanie wygnany z gildii i będzie mógł dołączyć do innej jako wojownik lub stworzyć nową (tutaj jednak będziemy musieli uruchomić IS), która będzie mogła zniszczyć inną na wojnie. Tak, wiem, na razie bardzo chaotycznie wszystko piszę, ale nie mam Cola obok i jadę z jego notatek. A sami wiecie: każdy ma swój styl rozpisania planu i go rozumie. :/ 

Maksymalny poziom to 99, a po spadnięciu z poziomu mistrza, tracisz 10 poziomów. 

 

Okay, na razie to powinno starczyć, by zobaczyć, czy ktoś byłby chętny na spędzeniu wielu godzin na takim serwerze. 

 

Pozdrawiam,

Tomiczna. 

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Reyaver napisał:

Metin2 nie ma żadnego sensownego silnika, który jest zabugowany i przestarzały. Poza tym tworzenie gry na podstawie książki za pośrednictwem kradzionego kodu źródłowego. xD

Troszkę źle się zrozumieliśmy. Świat przedstawiony będzie zawierał elementy, które powstały lata temu i zostały wykorzystane w tym jego głupim opowiadaniu aka książce. I mean... nazwy i modele stworów czy bossów byłyby zaczerpnięte z jego głowy. Poza tym: chcemy stworzyć coś dzikiego, czyli inny serwer mt2 niż ten, który się opiera na byciu najlepszym w pvp czy wbiciu maksymalnego poziomu. Nie chodzi tutaj o stworzenie nowej gry na kradzionym kodzie, a raczej na stworzeniu serwera mt2, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Z racji tego, że nie jestem technikiem, a raczej pseudo-grafikiem, napisałam, że silnik mt2, bo to dla mnie tak wygląda. Że silnik metina, jednak świat w środku będzie inny niż te na obecnie dostępnych serwerach. A dlaczego? Bo to gra naszego dzieciństwa, dlatego chcemy coś takiego. To nie byłby wielki problem, by opłacić techników i grafików 3d, by stworzyć własną grę od podstaw. Naprawdę. Po prostu nasz głupi pomysł chcemy wrzucić do czegoś, co oboje dobrze znamy i co ma dla nas sentymentalną wartość, kippo. 

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Protektor napisał:

Nic takiego nie przejdzie, Metin2 to metin i koniec, nie zrobi się z niego już niczego innego - lepszego.

Nie uważasz, że to jest podejście lekko stereotypowe? Wszyscy znamy tylko metina, którego celem jest wygrywanie pvp oraz robienie dywanów z body'ego i mentala. A co jeśli metin by miał fabułę, która nie będzie pomijana, a jedynym wyjściem, by zostać najlepszym, jest współpraca z innymi osobami z "gildii"? 

 

Wybacz, to nie tak, że naciskam Cię do zmiany zdania. Po prostu chcę podjąć dyskusję, by móc wszystko jeszcze raz przemyśleć i znaleźć jakiś złoty środek, który pozwoli mi na połączenie tego, co mam w głowie z tym, w co ludzie by zagrali. 

 

Odnośnik do komentarza

Piszesz "Chcemy zapoznać się z tym, czy ktokolwiek by chciał grać na serwerze", a wszystkim odpowiadającym w temacie chcesz na siłe udowodnić, że silnik metina i twój plan to bardzo dobry pomysł, z tego co czytam nie dochodzi do Ciebie, że metin to po prostu metin i w tych czasach nikt nie ma czasu zeby zaglebiac sie w fabule gry mmo która polega na stricte rywalizacji miedzy graczami.

Z doświadczenia wiem, że nawet w wowie gdzie fabuła to kluczowa część questingu i levelowania postaci, bardzo często nie tylko ja sam, ale też wiele innych ludzi skipuje wszystko co moze, bo to jest po prostu nudne i stwarza bezsensowne poczucie potrzebnosci i swojego miejsca w rozgrywce, a to nie jest prawdą.

Jeżeli nie potrafisz wykorzystać
każdej danej Ci chwili,
to nie zasługujesz na ani jedną
dodatkową sekundę.

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, TeJkuu napisał:

Piszesz "Chcemy zapoznać się z tym, czy ktokolwiek by chciał grać na serwerze", a wszystkim odpowiadającym w temacie chcesz na siłe udowodnić, że silnik metina i twój plan to bardzo dobry pomysł, z tego co czytam nie dochodzi do Ciebie, że metin to po prostu metin i w tych czasach nikt nie ma czasu zeby zaglebiac sie w fabule gry mmo która polega na stricte rywalizacji miedzy graczami.

Z doświadczenia wiem, że nawet w wowie gdzie fabuła to kluczowa część questingu i levelowania postaci, bardzo często nie tylko ja sam, ale też wiele innych ludzi skipuje wszystko co moze, bo to jest po prostu nudne i stwarza bezsensowne poczucie potrzebnosci i swojego miejsca w rozgrywce, a to nie jest prawdą.

Huh, przepraszam, masz rację, troszkę za bardzo zaufałam temu, że "hey, pomysł jest genialny", zamiast po prostu zaakceptować to, co jest prawdziwe, czyli... metek to metek. Jednak to nie zmienia faktu, że będę starała się w jakiś sposób, by przekonać choć garść graczy, że coś takiego może być w sumie "spoko". 

Odnośnik do komentarza

Widziałem coś podobnego na bodaj Carvalia.eu tam wybierało się swojego boga w jakiego będzie się wierzyło, a w obozie miało się dostęp do misji do wyrobu kd itp. Nie było tam za dużo wyborów ani osobnych setów zbroi jedynie co to tytuł przy twoim nicku się zmieniał. Szczerze zbytnio mi się to nie podobało bo raz że kawałek trza było przejechać w tym m1 lub m2 dwa misje były wkurzające i już oklepane typu zabij określoną liczbę razy danego przeciwnika/bosa. No dobra bosy respiły się co kilka sekund ale nadal nie było to fajne.  

Pewnie koncept zmieni się jeszcze gdyż wątpię że metin ogarnie takie pomysły ale może kto wie?  

Powodzenia i pozdrawiam

Edytowane przez Lukora

 

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum Serwer z fabułą i historią, czyli czy Metin2 może być silnikiem do dobrego RPG   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...