Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Chcę postawić serwer - szukam sieci. Pytanie do graczy!

lukaszowy98

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. W temaciku lekko się rozpiszę ;)

Jestem dosyć doświadczonym graczem, można powiedzieć "weteran" gram w counter strike od ponad 11 lat. Ostatnie 4 lata tylko cs:go, turnieje, drużynowe granie itd. Wcześniej w 1.6 wiele tysięcy godzin na grze serwerowej ale i drużynowej. Wpadłem na pomysł ostatnio aby przypomnieć sobie starego dobrego csa czyli absolutnie nie umierającą 1.6. Wchodząc w statystyki steama cały czas utrzymuje się liczba graczy w okolicy 20tys. Kiedyś jednym z moich hobby było własnie prowadzenie serwerów, chciałbym do tego wrócić. Chcę zrobić serwer dla graczy, nie dla jakiś zarobków... serwer aby się sam utrzymywał i zarabiał na reklamę np: setti.

1) Szukam sieci która chce przyjąć serwer. Jakie są plusy?

- serwer opłacony z góry na dwa miesiące, myślę, że 25 slotów na początek to dobry pomysł. Pieniązki już przelane na 1s1k. Sieć zyskuje kolejny serwer z graczami.

- opłacona reklama na cssetti. Obecnie mam przelanych pieniążków na 25/30dni reklamy. Sieć zyskuje kolejną reklamę i nowych użytkowników. 

- robię serwer dla graczy nie pod siebie

- pieniążki jakie na start wyłożyłem to ok. 150zł

- doświadczony właściciel, często online, +20l

Oczekuję jedynie w zamian pomocy w zrobieniu serwera (po wieeelu latach nie bede sam w stanie tego zrobić) i oczywiście podłączenia pod sieć. Jeśli jesteś zainteresowany napisz prywatną wiad.