Skocz do zawartości

lukaszowy98

Members
  • Zawartość

    163
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O lukaszowy98

  • Ranga
    Debiutant II

Ostatnio na profilu byli

605 wyświetleń profilu
  1. Bedzie reklama zeby bylo z kim pograć? Ile online przewidywane na start? Od 1lv mozna smigać i bić na wierzchowcu/koniu?
  2. obecnie top3 serwery mt2 easy? 

    1. Pokaż poprzednie komentarze  8 więcej
    2. Revayerq

      Revayerq

      1) Oj uwierz, że są ludzie, którzy są bardziej "podatni" na takie zaczepki. Oznaczasz mnie bez powodu i przez Ciebie muszę zbić powiadomienie, co zajmuje 15 sekund. A moja "osobowość" sprawia, że poświęcam kolejne 15 sekund na zapoznanie się z tym, czego to ode mnie ktoś chce. Oznaczony? To idę sprawdzić co jest. 2) W czym Ci mam pomóc? Albo pomożesz sobie sam, albo musi Ci odpowiedzieć dużo osób (abyś miał jakieś dane). Jak Ci kilka osób odpowie to nic Ci nie da. Chyba, że nie przechodzi Ci przez myśl, że 3 (załóżmy) osoby podadzą Ci Pangeę,  120 osób, które pominęły ten status, by odpowiedziały "Glador". Pangea wygrała, 3 głosy, dobranoc. ZAŁÓŻMY, to tylko przykład. Przykład, bo moje obeznanie w privach ostatnio podupadło, przestałem to śledzić bo na święta mnóstwo chłamu się wyplewiło, a ja miałem mało też czasu i wiesz jak to jest.

      Ewidentnie widać jak na dłoni, iż twój komentarz z oznaczeniami był skierowany do Y-y, ponieważ odpowiadał na jego komentarz. On wymienił serwery w oparciu o dane z (tak zakładam, że to jest ta strona) metin2list, a ty poprosiłeś o ocenę wg. graczy i go oznaczyłeś. Spoko, ale mój komentarz sprowadzał się tylko i wyłacznie do wyśmiania jego listy, nic więcej.

      Powód? Wymienione przez niego serwery nie są jakieś - w mojej opini przynajmniej - super. I to już jest jakaś informacja, antypolecenie. On Ci polecił te 3 serwery, a mój komentarz był antypoleceniem tych serwerów, informacją, że "XDD one są", a tak bardziej po ludzku: jakim cudem znalazły się w "topce". I to komunikował mój komentarz, więc Twoja odpowiedź nie była ukierunkowana do mnie.

       

      Czy na serio wszystkim trzeba wszystko tłumaczyć? No ale w sumie to rozumiem, po części moja wina, bo mój sposób wypowiedzi jest bardzo specyficzny, przez co później muszę WYJAŚNIAĆ, a ja jak wyjaśniam to właśnie takie rozprawki robię. Czyli tracę 5 razy tyle czasu, ile bym stracił pisząc na początku normalny post/komentarz. 

    3. Yaesthy

      Yaesthy

      Jeszcze raz mnie oznacz ktoś XD.

      Nie znam się na metinie i nie chcę się na nim znać, nie interesują mnie stare gierki ;v Dałem tylko przykładowe serwery,

       

      Tutaj masz listę serwerów:

    4. lukaszowy98

      lukaszowy98

      @Revayerq Bardzo ładna rozprawka jak to nazwałeś. Ważne, że masz czas aby ją napisac więc może nie jest aż tak zle haha ;p. Świadczy to też o tym, że masz wolny czas - pozazdrościć #masapracy. 

       

      @Yaesthy "Jeszcze raz mnie oznacz ktoś XD." Nie ma problemu, jestem pomocny więc już się robi! 

  3. kurczę, że ty masz 300fps to dziwne ;d ja mam duzo mniej przy i5 7400 / 1060 6/ 16ram.
  4. opłaca sie zagrac na xenox? :)

  5. [mt2] Gdzie zagrać?

    Może jakies inne gierki polecacie typu mt2?

    1. Molirol
    2. lukaszowy98

      lukaszowy98

      duzo online? i ile serwer ten s2 ma od startu?

    3. Molirol

      Molirol

      Online myślę że jest z lekko 1k może więcej
      S2 wystartował w Pażdzierniku chyba jakoś (s1 stoi 3 lata do teraz choć mało jest osób online)

  6. Czy Warto zagrać na laneris? startuje za 4 dni. Co powiecie o serwerze?
  7. Nie wiem gdzie grać! Pomocy! Zależy mi najbardziej na: Serwer easy+med, sporo osób, w miare swiezy lub nowy serwer Dodatkowe informacje: Najlepiej żeby był bez tych dodatków, tzn. runy, expienie peta, itp. Nagroda za pomoc: like Wykluczam serwery: Hard, mniej niz 1.000 osób.
  8. [Pomocy]

    Cześć. Mam pytanko. Jak podłaczyc internet z telefonu z pc przez wi-fi? Jakiś dział do tego?

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. lukaszowy98

      lukaszowy98

      Chce z tel podlaczyc do pc.

       

      Nic nie musze miec dodatkowego? Co mam zrobic podlaczyc tel przez usb do kompa i co dalej?

    3. Yaesthy

      Yaesthy

      Tłumaczymy Ci po raz kolejny.. Masz tutaj pomocnika: https://support.google.com/nexus/answer/9059108?hl=pl

    4. lukaszowy98

      lukaszowy98

      kurcze nie łączy mi tego :/

      Mam mam, juz mam jestem po prostu głupszy i potrzebuje czasu ;p

  9. Siemka, szukam jakiegoś serwera do pogrania. Typ: Medium/Easy Myślę nad np: Deshia bo widziałem prezke. Nie pytam o inne bo nie wiem co jest teraz dobrego do pogrania poniewaz jestem po przerwie. Fajnie jakby grało takie stałe 1500+ osob.
  10. Nick: lukasz2623 Kontakt: https://steamcommunity.com/id/lukaszowy22/ Preferowane godziny gry: wieczorowe pory Dodatkowe uwagi: Szukam kogoś do stałej gry na 7 sezonik. Jestem przeciętny ale coś ugrywam. Grałem z przerwami od 2 sezonu. [troche 2sez, 3 cały, 4,5 w ogole, 6 troche], karnet, ts3. Dodajcie komentarz na steam: fortnite.
  11. Nazwa rzeczy: Klucz Gry Cs:go, Klucz Gry Ets2 Metoda Kontaktu: PW Cena: Key cs:go - 30zł, Key ets2 - 30zł Informacje: Klucze mocno ograniczone ilościowo (tylko kilka). Do każdego zakupu dorzucany key cs 1.6
  12. Nazwa: Sprzedam farmbota do plemion - NOWY!!! Opis: -sprawnie działa -nie jest wykrywalny 100% -nie znajdziecie go na żadnej stronie (ewentualnie jakas osoba moze rozprowadzac co kupiła w co wątpię) -łatwy w obsłudze (instrukcja w podanym notatniku po zakupie) Kontakt: PW Cena: Podana po skontaktowaniu się na pw. Dodatkowe informacje: Brak / Na Pw

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...