Skocz do zawartości

Dziewczyna

olekar

Rekomendowane odpowiedzi

Siemaneczko, co sądzicie o takiej sytuacji. Jestem studentem (20 lat), teraz wakacje to trochę pracuję w pewnym biurze (po znajomości) ale to nie istotne. Pracuje tam również dziewczyna, ładna, wydaje się być sympatyczną i otwartą, kiedy widzę jak gada z koleżankami. Problem pojawia się wtedy jak dojdzie do kontaktu ze mną. Natychmiast w tej samej sekundzie dostaje jakby paraliżu, momentalnie ucieka wzrokiem i jak  podawała mi pewną rzecz to zauważyłem, że trochę trzęsła jej się ręka. Czy to reakcja obronna, żeby wypaść w jej mniemaniu jak najlepiej, czyli może być zainteresowana? Widać w niej spięcie, rozmowy większej nie było, prócz samego cześć z obu stron.Dodam od siebie, że słyszę od innych ludzi, że jestem całkiem przystojny. Generalnie też właśnie mam wrażenie, że ucina jej mowę przy mnie, kiedyś o coś zapytałem to odpowiedziała tylko „mhm” ale nie brzmiało to niegrzecznie, nawet dosyć spokojnie i opanowanie. A tak to nie miałem jeszcze okazji dłużej pogadać, więc ciężko ocenić. Nieraz zdawało mi się, że ukradkiem patrzy jak ja nie widzę, ale nie jakoś mega często. Co myślicie o takim zachowaniu?

Edytowane przez olekar
45 minut temu, olekar napisał:

Co w przypadku jak bedzie kosz przy samym pytaniu? -1 do checi przychodzenia do pracy i swiadomosc ze reszta osob zna sprawe (moze tak byc imo)? Co sadzicie? :)

Jak się nie zgodzi to nie ma się czym przejmować. Zresztą i tak na 99% nie zrobiłaby tego w żaden spektakularny sposób, tylko by powiedziała, że nie ma czasu czy coś w tym stylu, nawet gdyby głównym powodem było to, że nie chce. A inni ludzie to nic do tego nie mają, jak się ich obawiasz to po prostu zapytaj się o spotkanie jak będziecie sami we dwójkę, bez udziału nikogo innego. 

1398258449-U383457.png

• 2 miesiące temu...