Skocz do zawartości

[Zapowiedz]iroleplay.pl - SAMP 0.3DL


iroleplay

Rekomendowane odpowiedzi

banner.png

 

Witajcie w projekcie iRoleplay i jednocześnie w pierwszym newsie na naszym forum. Jeśli tutaj trafiłeś to zapewne szukasz rozgrywki na najwyższym poziomie. Dobrze trafiłeś. iRoleplay to serwer typu role-play osadzony w uniwersum Grand Theft Auto: San Andreas. Platformą, którą wybraliśmy jest San Andreas Multi Player (SAMP). Tęskniłeś za klimatem, który oferuje ta platforma? To świetnie, nasza ekipa dokłada wszelkich starań w to aby rozgrywka nie była tylko nudnym obowiązkiem, ale czymś co daje radość i pozwala miło spędzić czas. Nie jesteśmy przypadkowymi ludźmi, znamy się od bardzo dawna i współpracujemy ze sobą kilka lat. Stawiamy na poziom oraz różnorodność jaką będzie oferował skrypt lecz o tym będziemy pisali w kolejnych newsach. Zdajemy sobie sprawę, że nie wystarczy napisać hasło "Serwer tworzony dla graczy!" na stronie. Uczyniliśmy to, gdyż to Wy jesteście od samego początku dla nas najważniejsi. Nie oceniajcie nas na wstępie pochopnie, dajcie nam czas a udowodnimy wam, że to hasło u góry naszej strony nie jest tam bez powodu! Fundamentalną jednostką całego przedsięwzięcia jest ekipa, którą poniżej postaramy się wam przedstawić.

 Kamil. To główny pomysłodawca i założyciel projektu, czuwa nad skryptem i czyni go dopracowanym na każdym kroku i wolnym od wszelkich problemów technicznych.
 igor. Współwłaściciel projektu. Zajmuje się stroną techniczną forum jak i sprawnym działaniem ekipy.

Jak sami widzicie, każdy z nas ma różne cele oraz obowiązki. Nikt nie został postawiony na swoim stanowisku przypadkiem, i tylko dzięki zaangażowaniu tych dwóch osób ten projekt ma prawo działać. Chcemy aby w niedalekiej przyszłości nasza ekipa rozwinęła się pełną parą! Zależy nam na osobach, które posiadają spore doświadczenie.

 

banner2.png

 

W tym akapicie przedstawimy wam nasze główne założenia co do rozgrywki. Jasną rzeczą jest, że nie będziemy narzucali graczom co mają grać. Chcesz być wielkim przedsiębiorcą, który siedząc w biurze będzie liczył gotówkę? A może kręci Cię półświatek przestępczy i kręcenie lewych interesów? Nic nie stoi temu na przeszkodzie. Nasz skrypt jest wyposażony w wiele typów grup, dzięki czemu każdy gracz znajdzie coś dla siebie i nie będzie się nudził. Nasza gospodarka będzie się zmieniała z czasem pod bacznym okiem całej ekipy, aby uniknąć inflacji gdzie jeden dolar będzie bez znaczenia. Rozgrywka będzie się toczyła w czasach współczesnych dlatego staramy się unikać ograniczeń silnika samej gry. Świat stoi przed wami otworem i to Wy wybierzecie kim chcecie zostać. Platformą jaką ujrzycie na starcie najprawdopodobniej będzie najnowsza, developerska wersja SAMP 0.3DL, więc już teraz możemy poinformować was o naborze na stanowisko Developera 3D. Szukamy osób, które potrafią tworzyć własne modele postaci i budynków.

 

banner3.png

 

Nasz projekt jest od graczy dla graczy. Tworzymy go na bazie obserwacji oraz wieloletnim doświadczeniu z różnymi tego typu serwerami. Chcemy utworzyć miejsce do gry, w którym każdy łatwo się odnajdzie i szybko wpadnie w rytm. Dążymy do tego, aby nawet nowy gracz dopiero poznający realia role playu poznał zasady jego działania. Oczywiście nie będziemy umieszczali tutorialu przy pierwszym zalogowaniu się do gry, który poprowadzi za rączkę każdego. Gracz pojawiający się na serwerze otrzyma krótką notkę na temat tego jak zacząć. Jesteśmy również otwarci na wszystkie propozycje oraz uwagi jakie nam wyślecie poprzez system zgłoszeń. Każde będzie przeanalizowane indywidualnie, zostanie umieszczone w nim nasze ZA oraz PRZECIW tak aby zgłaszający mógł się do tego jakoś odnieść. Finalnie postawimy werdykt. Tworzymy serwer dla Was, więc chcemy dać wam możliwość przyczynienia się do jego rozwoju! Zachęcamy do kontaktu!. Jeżeli macie jakieś pytania, propozycje, uwagi - jest to właśnie osoba, do której powinniście się zwrócić poprzez skrzynkę forumową lub discord. Poza tym możecie napisać do nas drogą mailową na adres [email protected]! Zapewne po przeczytaniu tego chcielibyście poznać datę startu projektu? Nie zaskoczę Was na pewno stwierdzeniem, że data jest bliżej nieokreślona, lecz jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli to otworzymy wam serwer już na wakacje. Także Stay Tuned!

banner4.png

Jak sami możecie zaobserwować na grafice powyżej czas na trochę informacji technicznych. Nie bazowaliśmy na żadnym dotychczas znanym Wam skrypcie. Wolimy tutaj zaznaczyć, że pewne osoby mogą kojarzyć naszego skryptera z innego projektu, który z ówczesnym nie ma nic wspólnego. Cała stopa jak i jej gałęzie są pisane kompletnie od podstaw. Co nas wyróżnia na tle innych tego typu projektów? Przede wszystkim to, że skrypt nie wykonuje za gracza wszystkiego. Uznaliśmy, że podstawą dobrej gry roleplay nie są komendy, a kreatywność osoby siedzącej przed komputerem. Oczywiście nie znaczy to, że na naszym serwerze nie będzie komend, paneli lub innych istotnych rzeczy. Skrypt jest fundamentem, i jest to fakt niezaprzeczalny. Dokładamy wszelkich starań aby gracze przychodzący tutaj doświadczyli nowego wymiaru rozgrywki, którego dotąd nie znali. Zdecydowaliśmy się na samym wstępie zablokować wam dostęp do usług premium, które są rzecz jasna ukończone w stu procentach. Nie chcemy aby, któryś z odwiedzających nas graczy uznał, że jesteśmy nastawieni tylko na pieniądze i od samego startu chcemy wprowadzać usługi premium. Jak wiadomo utrzymanie maszyny oraz całego serwera nie jest tanie, mocno inwestujemy w siebie wydając pieniądze tak na prawdę w ciemno. Chcemy abyście to docenili i zaprosili kilka znajomych w nasze szeregi! Opcja kont premium zostanie włączona jeżeli znajdzie się grupa osób chcąca kupić usługę dobrowolnie. Dokładamy wszelkich starań aby na naszym forum pojawiały się narzędzia, które będą ułatwiały wam korzystanie z całego serwisu. Zdecydowaliśmy się między innymi udostępnić wam hosting zdjęć. Przykładamy bardzo mocny nacisk do szaty graficznej forum. Wiemy, że całość nie wygląda jeszcze idealnie i tak jak oczekują tego wymagający użytkownicy. Musicie wiedzieć, że z dnia na dzień każdy szczegół i zakamarek tego forum jest przez nas dopracowywany. Postanowiliśmy też, że nie będziemy korzystać z najnowszej wersji IPS'a. Po części jest to związane z tym, że włożyliśmy już znaczący wkład jeżeli chodzi o panele dla tej wersji. Staramy się z niej wyciągnąć 110% udostępniając wam responsywny szablon forum. Mamy świadomość, że bardzo duża część osób będzie odwiedzać to miejsce właśnie na telefonach i w najbliższym czasie skupimy ku temu całą swoją uwagę.

banner6.png

Na samym końcu chcemy was zaprosić na nasz serwer Discord, gdzie będziemy się starali odpowiedzieć na wasze pytania przed jak i po starcie serwera. Aby się z nim połączyć wystarczy nacisnąć button znajdujący się na naszym forum lub bezpośrednio klikając w TEN link. Pewnie zastanawiacie się także kiedy się znowu usłyszymy. Publikacje będą pojawiać się sporadycznie, do czasu aż osiągniemy określoną ilość osób na naszym forum. Spodziewajcie się ciekawych feedbacków, publikacji i wiele, wiele innych. Zachęcamy każdego z was do aktywnego uczestniczenia w życiu forum. Osoby, które zaskoczą nas swoją aktywnością z pewnością zostaną należycie nagrodzone! Na samym dole pozostawiamy wam ostatni już banner prezentujący pewien smaczek, który dotąd był, naszym zdaniem, niespotykany!

49213_banner7.png

banner.png

 
 
Witajcie drodzy gracze, tak jak obiecywaliśmy właśnie teraz pojawia się kolejny news dotyczący naszego serwisu. Rzeczy, które na ten moment wam zaprezentujemy nie będą nowościami na naszej scenie. Zapewniamy was jednak, że takowe pojawią się i to w dużej ilości. Na całe funkcjonowanie naszego serwisu mamy specyficzny plan, o którym stopniowo będziecie się dowiadywać się w kolejnych newsach. Pierwszorzędną rzeczą, o której musicie wiedzieć jest nasze podejście co do czasu. Osoby, które tworzą ten serwer nie są młodociani a co za tym idzie mają życie prywatne i tworzą dla was po godzinach a co najważniejsze zupełnie nieodpłatnie. Ba! Nawet dokładają z własnej kieszeni aby w przyszłości zapewnić wam rozgrywkę na naprawdę najwyższym poziomie.
 
34691_1.png
 
Zadecydowaliśmy, że głównym miejscem rozgrywki będzie Idlewood. Oczywiście na odpowiednich zasadach. Aby umilić wam grę w tym miejscu udostępnimy wam całkiem nowe obiekty. Postanowiliśmy, że odbiegniemy od typowej dzielnicy dla serwerów roleplay - Market. Uważamy, że do przyjemnej gry roleplay rozgrywka powinna skupiać się w miarę w jednym punkcie Los Santos aby zapobiec tzw. Miastu Duchów. Nie mamy zamiaru wypełniać pustych miejsc botami, uważamy natomiast, że tworzenie sztucznego tłumu jest bardzo złym zabiegiem. Zamiast tego wolimy scentralizować rozgrywkę w jednym punkcie a w późniejszym czasie (gdy osiągniemy odpowiedni próg graczy) rozdzielić ją na Market oraz Idlewood.
 
28461_system-pojazdow.png
 
System pojazdów to z pewnością, rzecz na której skupiliśmy się dość mocno. System pozwala nam na posiadanie własnych pojazdów. Ich ilość nie jest w żaden sposób limitowana. Do każdego pojazdu możemy zamontować kilka rzeczy, które umilą nam rozgrywkę. Są system audio, alarm, immobilizer, cb radio, przyciemniane szyby oraz system GPS. System audio pozwala nam na zmniejszanie oraz zwiększanie głośności. Ustawiając ją na maksymalny poziom gracze, którzy stoją poza pojazdem mogą usłyszeć muzykę, która gra w środku pojazdu. Już teraz możemy się pochwalić, że na naszym serwerze ujrzycie w pełni kontrolowane nitro, które aktywuje się po naciściśnięciu przycisku a wyłącza się po jego puszczeniu. Montując system nitra otrzymujemy pełną butlę nitro w naszym pojeździe. Gdy jej poziom spadnie do zera musimy opuścić pojazd i uzupełnić butlę nitro. O aktualnym stanie butli informować będzie nas mały, zielony pasek umiejscowiony w prawym dolnym rogu ekranu.
 
05372_telefony.png
 
Na naszym serwerze znajdziecie kilka rodzajów telefonów. W głównej mierze różnią się one tylko nazwą natomiast są one bardzo dobrze wyposażone. Za pomocą telefonu możecie oczywiście dzwonić, wysyłać wiadomości, przeglądać swoją skrzynkę odbiorczą, wykonywać przelewy poprzez internet czy nawet zamawiać rzeczy z hurtowni. Aby uruchomić swój telefon musicie posiadać dwa przedmioty. Pierwszy jest to sam telefon a drugi zaś karta sim, która jest oczywiście wymienna. Aby nasz telefon zaczął w pełni funkcjonować należy go włączyć, umieścić w nim kartę SIM a następnie wybrać czynność z listy. Banalnie proste!
 
29540_akcje%20nad%20glowanmi.png
 
Akcje nad głowami postaci to według nas obowiązujący już standard gry. Nie chcemy aby wasz czat zaśmiecany był, krótkimi mało znaczącymi rzeczami i postanowiliśmy wprowadzić dla was to urozmaicenie. Teraz każde zapięcie pasów, włączenie telefonu, wyciągnięcie broni i wiele wiele innych, będzie widoczne na ekranie co sprawi, że rozgrywka w pewnych momentach stanie się bardziej dynamiczna. 
 
19258_system%20drzwi.png
 
Nasz system drzwi został tak skonfigurowany aby każdy biznes oraz dom mógł być tworzony poprzez gracza i to bez kontaktu z administratorem. Wystarczy, że podejdziemy do interesującego nas miejsca i wpiszemy /drzwi. Naszym oczom ukaże się kreator tworzenia budynków. Po stworzeniu drzwi pozostaje nam udać się do sklepu meblowego po meble, które następnie przypisujemy do określonego budynku, który potem możemy umeblować według naszych upodobań. 
 
76915_last-banner.png
 
Na samo zakończenie chcielibyśmy oficjalnie poinformować was o naborze w szeregi naszej ekipy! Szukamy przede wszystkim osób z doświadczeniem. Wystarczy napisać podanie na prywatną wiadomość do użytkownika  igor lub na adres kontaktowy [email protected]. Nie wymagamy od was specjalnego wzoru co raczej działa na waszą korzyść. Na ten moment poszukujemy:

  • gamemasterów
  • modelerów 3d (od obiektów oraz skinów)
  • obiekterów (obiekty w świecie 0, interiory)

Wiele użytkowników pyta nas kiedy start. Na to pytanie nie jesteśmy jeszcze w stanie odpowiedzieć. Musicie wiedzieć, że działamy aby oddać serwer w wasze ręce już w wakacje tak abyście mogli cieszyć się grą. Tworzenie tak rozbudowanego kodu gry oraz forum wymaga od nas sporo pracy. Scena SA:MP już nie raz przekonała nas, że napisać kod to jedno a wydać go w ręce graczy wolnego od wszystkich błędów to drugie. Zanim zaczniemy rozgrywkę musimy upewnić się, że serwer jest w pełni wolny od bugów oraz dokończyć wprowadzanie nowości, na które mamy masę pomysłów i tak na prawdę jedynym ogranicznikiem w tym momencie jest dla nas czas. Pamiętajcie jak zwykle aby nie oceniać nas pochopnie, ten news miał na celu pokazanie wam skrypt od strony ogólnej.

banner.png

Postanowiliśmy, że już dziś wypuścimy wam kolejnego newsa, w którym opiszemy co nieco świat gry od strony forum. Aby grało się przyjemnie chcemy rozwijać nasze forum nie tylko pod względem wizualnym ale i backendowym tak abyście mogli cieszyć się ułatwieniami, które będą umilać wam rozgrywkę. Śmiało, każdego z was już teraz zapraszam do dyskusji poniżej. Może to wy przyczynicie się do wyznaczania nowych standardów na naszej scenie. Jeżeli macie jakiś kreatywny pomysł zapraszamy do wypowiedzi - najlepsze z nich chętnie zrealizujemy!

01372_1.png

System osiągnięć, tzw. trofeów będzie służył nam po to aby wyróżnić graczy, którzy zaszczycili nas swoją obecnością na szczególnym wydarzeniu dla naszego serwera. Na ten moment możemy nadać osiągnięcie na konkretne konto lub dla wszystkich obecnie osób online. Ciekawe, prawda? Systemu będziemy używać tylko w przełomowych momentach w życiu naszego serwera tak aby osiągnięcia były swojego rodzaju nagrodą!

49605_2.png

Kolejna rzecz, o której warto wiedzieć to nasz autorski, forumowy hosting obrazków, który jednocześnie zbierze w jednym miejscu wszystkie przesłane przez Ciebie obrazki. Od teraz nie będziecie musieli się martwić o to, że usuniecie obrazki z komputera a te przepadną.

82054_3.png

Nasze forum posiada system postaci, który jest połączony z grą. Z pewnością nie jest to innowacyjne rozwiązanie natomiast staraliśmy się aby było ono przyjemne dla oka i zawierało najistotniejsze informacje. Poprzez panel postaci możemy sprawdzić chociażby jej wygląd (tatuaże), posiadane pojazdy, grupy oraz przedmioty. Zrezygnowaliśmy z osobnej zakładki osiągnięć i umieściliśmy ją w głównej stronie karty postaci. Posiadamy aż 14 unikalnych osiągnięć, które w przyszłości będziemy rozwijać tak aby gra na naszym serwerze się nie nudziła a odkrywanie nowych osiągnięć stanowiło wyzwanie.

09623_4.png

Założenie postaci na naszym forum jest banalnie proste. Wystarczy wypełnić skromny dowodzik osobisty, wybrać skin naszej postaci i gotowe! To wszystko. Stworzenie nowej postaci chyba nigdy nie było takie proste. Wiele serwisów wymagało od was wpisywania historii postaci, opisywania jej charakteru a przecież to wszystko powinno się dziać w grze! Już niedługo postaramy się dodać dużo więcej nowych skinów, które zaoferuje nam nowa wersja sampa 0.3 DL.

64872_6.png

Myślę, że ta opcja przypadnie wam do gustu. Postanowiliśmy udostępnić wam wykresy aktywności w grupach oraz podliczenia przychodu, dochodu oraz wydatków. Opcja ta będzie udostępniona dla każdej osoby. Dzięki temu lider będzie mógł kontrolować waszą aktywność na tle innych osób. Opcję będziemy starać się rozbudować o poprzednie miesiące czy nawet kwartały jednakże pochłania to znaczącą ilość naszego czasu.

90476_7.png

Zdajemy sobie sprawę, że funkcjonowanie przedsiębiorstwa to nie lada wyzwanie. Każdy szanujący się biznesmen wie, że nie może na wszystko pozwalać każdemu z pracowników. Wprowadzamy dla was rozbudowany system uprawnień. To dzięki niemu będziecie mogli zarządzać, który gracz do czego powinien mieć dostęp. Każda z rodzajów grup różni się dodatkowymi uprawnieniami. Dla przykładu część uprawnień panelu LSPD będzie się różnić od panelu San News.

42679_8.png

Jak możecie zauważyć na załączonym filmie, na serwerze znajdziecie system dozowania podtlenku azotu, inaczej nitro. Zapewne na co dzień nie jesteście w stanie spotkać się z czymś takim, wraz z nami to się zmieni! Do uzupełnienia podtlenku azotu będziemy potrzebowali butli, te zaś będą możliwe do zamówienia przez warsztaty. Oczywiście, jeśli chodzi o nitro, to zapewne zostanie ono udostępnione tylko dla ścigantów. Ta kwestia wciąż podlega dyskusjom, ale gwarantujemy, że nie dopuścimy do tego, aby co drugi pojazd na mieście miał owe udogodnienie.

 

 

37918_9.png

 

Zamykając dzisiejszy news, chcieliśmy was poinformować, że zapoznaliśmy się z rozgoryczeniem niektórych osób, spowodowanym brakiem konkretów dotyczących skryptu, zawartych w naszych informacjach. Dołożymy wszelkich starań, aby najbliższe tematy zawierały nowinki ze skryptu oraz aby pozwoliły nakreślić wam mniej więcej naszą wizję gospodarki, czy innych aspektów związanych z serwerem. Kolejny temat powstanie prawdopodobnie w sobotę. Na tę chwilę chcielibyśmy wam przypomnieć o trwającej rekrutacji na:

  • gamemasterów
  • modelerów 3d (od obiektów oraz skinów)
  • obiekterów (obiekty w świecie 0, interiory)

Podania możecie wysyłać poprzez prywatną wiadomość do Igora lub na adres kontaktowy [email protected]. Trzymajcie się!

banner.png
 
Wstęp...
Kolejna dawka informacji! Tym razem jest to gospodarka serwera, która jest ważnym aspektem naszej gry. To od niej zależy budowanie naszego fikcyjnego życia, jaki status społeczny osiągnie nasza postać w grze. W tym temacie dowiecie się miedzy innymi o kosztach nieruchomości, budynków biznesowych, o wynagrodzeniach dla pracowników,  oraz podatkach, które będą zapewniać rządowi Los Santos stabilny budżet.
 
54921_1.png
 
Biznesy...
Biznesy grają ważną rolę w życiu serwera, to one napędzają całą gospodarkę. Przez wypłaty, każdy z nas jest w stanie zapewnić dla swojej postaci podstawowe warunki do życia, takie jak: mieszkanie, jedzenie, ubranie oraz opłaty. Są też w stanie podnieść byt waszych postaci, przez zakupienie pojazdów, przedmiotów, korzystanie z obiektów/usług, które są w stanie podnieść umiejętności waszych postaci. Należy pamiętać, że niektóre przedmioty ulegają zniszczeniu przez ich zużycie, bądź przekroczenie daty ważności. Wychodzimy do was z systemem trzech grup (posiadanie konta premium nie ma tutaj znaczenia), które będzie mogła posiadać wasza postać. W każdej z grup, będziecie mogli nabić raz dziennie duty po 25 minut, które wynosi od 200$ do 300$, w zależności od waszej pozycji w danej grupie jak i płacy, którą oferuje wam wasz pracodawca. Dziennie wasze postacie, będą w stanie zarobić około 900$. Pamiętając oczywiście o tym, aby zachować spójność w kreowaniu postaci, grupy będą musiały być ze sobą powiązane, inaczej ekipa może wyciągnąć konsekwencje w postaci blokady. Na ten moment posiadamy skrypt biznesów takich jak:

  • Warsztat
  • Gastronomia
  • Ochrona
  • Taxi
  • Siłownia
  • Strzelnica
  • Sklep z bronią
  • Salon tatuażu

Dodatkowo prócz trzech slotów na biznesy otrzymacie dwa dodatkowe pola na grupy typu rodzinka, dzięki temu nie będziecie musieli rezygnować z dotychczas posiadanych grup, z których czerpiecie korzyści w postaci dolarów na rzecz posiadania slota rodzinnego. Jesteśmy zdania, że dodatek jakim jest rodzina nie powinien wliczać się w ilość grup.
 
61972_pansdga.png
 
Posiadamy innowacyjny panel grup, oferujący liderom wgląd do aktywności biznesów i ich zarobków, które są aktualizowane co tydzień. Będziecie mogli także podsumować całościowo pracę waszej grupy przez ostatni miesiąc. Dodatkową możliwością jest manualne rozdawanie wypłat, przed ówczesnym jej ustawieniu. Panel umożliwia także wgląd do posiadanych pojazdów pod grupa, budynków, magazynu, czy tez do samej listy członków, łącznie z ustawieniem ich posady. Kolejnym dodatkowym rozwiązaniem, które możne ułatwić właścicielowi funkcjonowanie grupy, jest możliwość stworzenia tematu w dziale "dyskusje". Każdy z liderów, będzie mógł tworzyć tematy czysto informacyjne OOC, bądź też IC. W zależności od potrzeby.
 
82617_grupy.png
 
Należy pamiętać o tym, by prowadzić swój biznes w taki sposób, by był aktywny ekonomicznie. Ich skala aktywności nie musi osiągać szczytów, ale nie należy tworzyć biznesów, które będą obsługiwały wąskie grono znajomych. Każdy biznes będzie kontrolowany co jakiś czas przez opiekuna tych grup. 
 
62947_2.png
 
Podatki...
Wszystkie pieniądze, które są zbierane od społeczności przez podatki, fotoradary bądź licencje, wspierają budżet miasta Los Santos. Następnie rząd jest w stanie sfinansować organizacje publiczne, imprezy dla lokalnej społeczności oraz nagrody dla osób, które wykazały się szczególnym wkładem w rozwój miasta. Podatki są nakładane na budynki mieszkalne jak i budynki biznesowe. Wysokość podatku wynosi $3/m2 dla każdego budynku, nie ważne jaką funkcję pełni. Przy każdym zakupie mieszkania, domu, garażu czy przy zakładaniu własnej działalności, trzeba się nastawić na ich opłaty. Chcemy zniwelować szybki przyrost gotówki dla każdego gracza, by dwa tygodnie po starcie, nikt nie jeździł sportowym autem i nie mieszkał w drogim domu.
 
Skupiamy się na odtworzeniu realiów. Każdy z nas wie, że zarobienie pieniędzy nie należy do łatwych. Bogactwo to długa i ciężka droga dla osoby, która chce legalnie i w miarę bezpiecznie żyć. Dlatego tez należy się już wcześniej nastawić na to, w jaki sposób będzie prowadzona wasza postać. Policjant, lekarz, strażak, urzędnik, pracownik siłowni, restauracji, osoba odpowiedzialna za czystość na naszych ulicach? Większość z tych osób osiąga klasę średnią, a niektórzy w ogóle. Biznesmen, gangster? To chyba najprostsza droga do bogactwa w tym mieście. Pamiętajcie o tym, że im bogatsza wasza postać, tym bardziej przykuwa swoja uwagę dla osób, które równie dobrze chcą się obłowić.. A Ty kim zostaniesz? Może następny news pomoże Ci podjąć decyzję!
 
17489_przedmioty.png
 
Odkładalne obiekty...
Zdajemy sobie sprawę, że rozgrywka na naszym serwerze będzie prowadzona w wielu przeróżnych miejscach dlatego też udostępniamy wam obiekty, które sami możecie odłożyć na ziemię. Dzięki temu wasza rozgrywka będzie dużo ciekawsza a wy przed monitorami będziecie widzieli obiekty, zamiast opisywania otoczenia, które nie ma odzwierciedlenia wizualnego.
 

 

12654_umiejetnosci.png

 

Siła postaci oraz jej umiejętności...
Siła naszej postaci wzrastać będzie wraz z każdym treningiem, za który bez wspomagaczy będziemy otrzymywać 5j. Siła naszej postaci nie bierze się znikąd, i działa to podobnie jak na innych serwerach, na których mieliście okazję grać. Wprowadzamy dla was również system umiejętności strzeleckich. Nasza postać na początku nie potrafi strzelać oraz posiada problem z utrzymaniem broni. Aby dojść do perfekcji musimy udać się na strzelnicę i doszlifować swoje umiejętności. Każda umiejętność naszej postaci, która nie będzie trenowana przez 3 dni spada o określoną wartość.
 
83792_3.png
 
Na sam koniec...
Pamiętajcie o tym, że to My razem tworzymy ten projekt i jesteśmy otwarci na wasze propozycje zmian, bądź wprowadzenie czegoś ciekawego, nowego, co może wpłynąć pozytywnie na rozwój serwera. Jeżeli chcecie to zrobić anonimowo możecie je zgłaszać przy użyciu odpowiedniej zakładki na forum. (gra --> zgloszenia). Bądź, jeżeli jesteście otwarci, dzielcie się tym w tematach informacyjnych. Każda wasza wypowiedz będzie analizowana i brana pod uwagę przez administrację serwera. Za każdym razem staramy się podawać podstawowe informacje na temat serwera oraz podstaw jego rozgrywki. Kamil ciężko pracuje nad wprowadzaniem nowych innowacji na platformie SAMP, szczegółowo sprawdza każdy system, reszta ekipy zajmuje się tworzeniem regulaminów, wymyślaniem nowych systemów, które będą w stanie usprawnić wam rozgrywkę. Ciężko pracujemy, a to tylko dla was! By dać wam to, czego na scenie roleplay jeszcze nie było. Dziękujemy, że jesteście z nami.
 
Pozdrawiamy, ekipa iRoleplay.pl

banner.png
 
Wstęp...
Witajcie! Wlatuje kolejny news, który z pewnością jest jednym z tych, na który wiele osób czekało. Mianowicie zostanie w nim poruszona kwestia organizacji publicznych oraz krótko o tym, jak zapatrujemy się na organizacje przestępcze. Czytajcie do końca, aby wszystko było jasne.
 
51839_scr1.png
 
Automatyzacja urzędu...
Jak mogliście się domyślić, zdecydowaliśmy, że wyrabianie jakichkolwiek dokumentów w urzędzie zostanie zautomatyzowane. Na scenie Role Play niejednokrotnie taka frakcja, jak urząd była brana pod lupę i gracze nie wykazywali chęci do odgrywania nudnych akcji wyrabiania dokumentów, a jeżeli już, to były to osoby stricte skupiające się na tak zwanym "statsiarstwie". Pierwotnie wychodzimy z założenia, aby urząd skupiał się bezpośrednio na polityce oraz kontrolowaniu i ustanawianiu nowych, wirtualnych przepisów. W niedalekiej przyszłości możliwe, że zdecydujemy się oddać frakcje publiczne pod kontrolę urzędu. Tak jak pisałem - to są pierwotne założenia funkcjonowania. Osoba startująca na lidera, w swoim podaniu będzie mogła zawrzeć propozycje funkcjonowania urzędu, które zapewne wraz z akceptacją zostaną wzięte pod uwagę i wprowadzone z ówczesną weryfikacją.
 
25164_screen.png
 
Organizacje porządkowe a nasze zdanie...
Jeśli chodzi o organizacje porządkowe, bo tutaj jest najwięcej do opisania. Jesteśmy otwarci na różne pomysły. Szeryfi, LSPD, FBI, DEA - wszystko. Dajemy wam wolną rękę, jeśli chodzi o wybór tego, co chcecie grać. Niemniej jednak musicie zadbać o to, aby wasze podania na owe frakcje były wystarczająco przekonujące, ale o tym nieco niżej oraz w osobnym temacie. Wraz z ekipą zadbaliśmy o to, żeby frakcjom porządkowym nie brakowało niczego, co jest potrzebne do odpowiedniego funkcjonowania, a lista stale się powiększa! Wprowadziliśmy totalne podstawy, które możecie znać z innych serwisów, takie jak mandaty, przeszukania, skuwanie, suszarka, kolczatki, blokady i tak dalej. Rzeczy typowo niezbędne do prawidłowego działania, co znaczy, że przy starcie serwera nie doświadczycie z nimi żadnych problemów. Kolczatki będą działały zgodnie z ich przeznaczeniem, to samo z przeszukaniami. Nie ma tutaj miejsca na sytuacje, w których frakcje będą zmuszone zaufać drugiemu graczu pod względem zawartości ich pojazdu podczas zatrzymania. Tak jak pisałem, lista nowości dalej się powiększa. Na tę chwilę planujemy wprowadzić możliwość namierzania po numerze telefonu dla takich frakcji jak FBI, DEA oraz inne. Do tego pluskwa, która umożliwi nam śledzenie pojazdu na mapie, aż po możliwość wprowadzenia kamery pod drzwi dla jednostek szybkiego reagowania w celu sprawdzenia, czy za drzwiami nie czeka ich niespodzianka. Zadbaliśmy, aby przedmioty, które będziecie używać na co dzień, miały swój rzeczywisty odpowiednik, co pomoże urozmaicić waszą rozgrywkę jeszcze bardziej! Między innymi prowadząc dyskusję z drugim oficerem, nie będziecie musieli sztywnie odpowiadać, że nosicie Desert Eagle w kaburze, ale będziecie mogli się pochwalić Glockiem 17 czy Smith & Wesson, model 4506, to akurat jeden z mniejszych dodatków, który zamierzamy wprowadzić. Staramy się jak najbardziej wzbogacić waszą rozgrywkę, stąd też wyszła inicjatywa, aby agenci federalni lub detektywi mieli dostęp do aparatów, które umożliwią wam ujrzenie nicku drugiego gracza nawet z dużych odległości, podobnie w helikopterze. Wiem, jak uciążliwe było dla frakcji, gdy nagle podczas pościgu pieszego scrolujecie po taser i nic się nie dzieje, przez co musieliście zatrzymać się na te dwie sekundy, aby wklepać komendę do wyciągnięcia paralizatora. O tym również nie zapomnieliśmy, w związku z tym chcemy udostępnić możliwość trzymania dwóch broni jednocześnie na scrolu. Nasza ekipa składa się ze zdolnych ludzi, co za tym idzie, potrafią wycisnąć ile się da z forum, czy też ze skryptu gry. W planach mamy wprowadzić kartotekę LSPD znajdującą się w grze oraz połączyć ją z forum, aby wgląd do niej był dostępny bez obowiązku wchodzenia do gry, co będzie równało się z większą wygodą. Nie ma sensu, żebym uwzględniał tutaj moje "zapatrzenie" na organizacje, ponieważ wszystko będziecie w stanie wyczytać z przyszłych tematów, regulaminów i tak dalej, mimo wszystko, jeżeli ktoś poczuje się niedoinformowany, śmiało może pisać do mnie prywatnie, byle omijając szerokim łukiem wyraz "ogólnie". Pytając o coś, zadbajcie, aby sprowadzało się to do jakiegoś konkretnego tematu.
 
16973_screen2.png
 
Dodatki dla frakcji ratunkowych. Od teraz gra nie będzie już nudna...
Może trochę o EMS, radiu oraz Fire Department. Przy tej pierwszej doszliśmy do wniosku, aby odejść od utartego już /o leczenie. Zdecydowaliśmy, że wprowadzimy przedmiot, który będziemy mogli użyć na graczu, aby go uleczyć czy wyciągnąć ze stanu BW. Poza tym mamy w planach wprowadzić drabinę, która umożliwi Fire Dept. wchodzenie na dachy, co poszerzy nieco możliwości odgrywania akcji epizodycznych. Niestety wyżej wymienione frakcje zazwyczaj są nastawione na czystą grę IC, co równa się z klepaniem linijek. Nie ma tam pościgów, strzelanin, przez co gracze często są narażeni na nudę. Kombinując coś, co skryptowo może urozmaicić rozgrywkę owym organizacjom, balansujemy na cienkiej desce, między Role Play a Role Play Gaming, dlatego tak jak pisałem, bardzo ważny jest wasz wkład w życie tych frakcji, rozważymy wszelkie propozycje. Możliwe, że jedne z lepszych propozycji nie tylko wprowadzimy, ale autorów nagrodzimy IPointsami.

 

XQKhsgD.gif

 

Drabiny dla LSFD...

Aby użyć drabiny wystarczy podejść do obiektu i wcisnąć przycisk interakcyjny (Y), nasza postać dzięki temu pojawi się na górze budynku. Obiekty drabin będą stawiane za pomocą przedmiotów. Ograniczymy ich ilość dla frakcji oraz narzucimy liderom aby znajdowały się one w pojazdach frakcyjnych a nie ekwipunkach graczy. Dzięki temu zapobiegniemy nadużyciom ze strony graczy.

 

Radia dla każdego...

Postanowiliśmy, że dodamy dla każdego gracza możliwość zaopatrzenia się w przedmiot typu radio. Podczas włączania naszego odbiornika wystarczy podać kanał z przedziału liczbowego od 0 do 9999 i zacząć z niego korzystać. Czat ten będzie traktowany w pełni jako czat In Character i będziemy dbali o to aby był używany zgodnie z jego przeznaczeniem. Dzięki temu każda mniejsza grupa zaczynająca swoją działalność w grze nie będzie musiała już narzekać na brak czatu grupowego.

 

57064_gjkasdgdsa.png
 
Mały wstęp do organizacji przestępczych...
Króciutko o organizacjach przestępcznych, ponieważ news i tak jest dość "gruby", a przestępcze to temat, który nadaje się na kolejny. Zacznijmy od tego, że nie chcemy odpychać organizacji od DM'u. Jest on nieodłączną częścią rozgrywki, daje on kolejne tematy, na które można pogadać z wirtualnymi kumplami, podnosi adrenalinę. A propo adrenaliny, aby nieco ją zwiększyć, będziemy stawiać na realizm. Będziemy w małym stopniu, zależnie od członka ekipy pozwalać na niektóre odstępstwa, abyście mogli się nacieszyć naparzaniem, zostawiając tym samym sprawę dla organizacji porządkowych. Odstępstwa będą związane czysto z rozpoczęciem DM'u, przez co nie zdziwcie się, że podczas takiej akcji, jeżeli wasza postać zostanie postrzelona, może zostać ona zablokowana w związku z doznanymi obrażeniami, w celu ograniczenia statsiarstwa. Podobnie jak przy organizacjach publicznych damy wam wolną rękę, abyście mogli grać to, co chcecie, oczywiście o ile wasza wizytówka, czyli aplikacja będzie przyzwoita. Nie, nie bójcie się drodzy gracze, to nie będzie symulator Afganistanu. Na ten moment wprowadzamy podstawy, dzięki którym będziecie mogli przyjemnie spędzać czas, chociażby takie jak napady. Robimy to wszystko dla was, co za tym idzie, nie musicie czekać na kolejne feedbacki (które oczywiście będą), aby zarzucić ciekawym pomysłem.
 
bIgufm7.gif
 
Nagrobki...
Jak można ujrzeć na animowanym gifie wyżej wprowadziliśmy dla was system nagrobków, który będzie działał następująco. Gracz musi podejść do obiektu krzyża (który administracja może postawić w dowolnym miejscu na mapie) oraz kliknąć przycisk interakcyjny "Y", następnie złożyć ciało w grobie. Taki nagrobek wyświetlany będzie przez okres 7 dni. Dzięki temu będziecie mogli przez ten okres czasu odgrywać, śmierć danej postaci. Z pewnością symboliczne odwiedzanie cmentarza w Los Santos nabierze teraz większego sensu.

 

System botów...
Wychodzimy do was z systemem botów, które będą odgrywały szczególne role w grze. Jednemu mówimy stanowcze NIE - boty nie będąumieszczane na każdym kroku. Będą one odgrywać tylko i wyłącznie specjalne role. Na ten moment posiadamy kilka typów botów. Jest to:

  • urzędnik,
  • sprzedawca w sklepie,
  • diller,
  • chemik (pracujący w laboratorium)
  • czarnuch zlecający zadania dla naszej organizacji.

Co do trzech ostatnich zostaną one dogłębnie poruszone w następnym newsie dotyczącym organizacji przestępczych.
 
60127_scrennnn.png
 
Zakończenie....
I tak trafiamy do zakończenia, na które większość osób czekało. Razem z tym tematem wchodzi kolejny w dziale organizacji publicznych, który wyjaśni wam co i jak w związku z rekrutacją na liderów, wymagania oraz inne potrzebne rzeczy, które zaraz po tym pozwolą wam złożyć podanie w tym dziale. Gorąco zachęcam do pisania aplikacji, bo szansę możemy dać każdemu, kto zaprezentuje nam, że na ową szansę zasługuje. Co do składania aplikacji na organizacje przestępcze, jeszcze chwilę musicie poczekać, zapewne taka możliwość pojawi się wraz z tematem stricte o tych grupach. Swoje propozycje co do skryptu możecie kierować do działu zgłoszeń lub w przypadku organizacji publicznych do mnie na PW forum. Pytania możecie zadawać pod tematem, chętnie udzielimy na nie odpowiedzi. Postarajcie się o konkrety. Powodzenia!

banner.png

 
Cały czas trwają prace nad tworzeniem nowych skryptów, polepszaniem tych, które już stworzyliśmy. Projekt, jak i jego system cały czas się rozwijają, co jakiś czas nachodzą nas nowe pomysły, które następnie chcemy Wam przedstawić. Jednak jesteście informowani o głównych rzeczach, które wprowadzamy do życia, o tych które mogą wydawać wam się najciekawsze. Prace nad niektórymi trwają godzinami, a to tylko po to, by ułatwić Wam grę! Pamiętajcie, że to gracze tworzą dany serwer, a my jako administracja, chcemy spełniać Wasze propozycje od strony technicznej. Pamiętajcie, że to my jesteśmy dla was, a nie Wy dla nas. Już teraz możemy przedstawić wam opiekuna organizacji przestępczych, jest nim Agent
 

52619_1.png

 
Organizacje przestępcze grają ważną rolę w życiu serwera, to w tej strefie spędza czas spora ilość osób, dlatego chcemy dla tej grupy zaoferować jak najwięcej możliwości. Organizacje zostały podzielone na trzy typy. Są to zorganizowane grupy przestępcze, czyli mafie. Organizacje o charakterze uliczny, czyli gang oraz organizacje zmotoryzowane, czyli ściganci. Każda z tych grup ma swój ważny aspekt, który wyróżnia je po kryminalnej stronie projektu. Zorganizowane grupy przestępcze mają więcej możliwości niż gang, czy ściganci. Ich działania będzie można dostrzec w każdym miejscu naszego miasta, jak i poza nim. Więcej informacji uzyskacie na ten temat w odpowiednim temacie, jakim jest regulamin organizacji przestępczych. Jednakże grupy te będą miały możliwość zamawiania broni palnej oraz amunicji do niej. Gangi mają możliwość sprzedaży narkotyków, które wcześniej zostaną wykraftowane przez bota, którego będzie posiadać każda grupa o charakterze gangu. Jako jedyny typ organizacji będzie miał dostęp do cornerów oraz walki o strefy, które się znajdują na zachodniej stronie miasta. Organizacje zmotoryzowane mają dostęp do wszystkich komponentów dostępnych do tuningu wizualnego oraz mechanicznego, które będą w stanie bardziej zwiększać osiągi naszych pojazdów, niż te, które oferuje normalny warsztat. Ściganci zajmują się w większości pojazdami, dlatego tylko dla nich udostępniliśmy podstawowe wytrychy, jak i urządzenia, którymi będą miały możliwość kradzieży tez w miarę dobrze zabezpieczonych pojazdów.
 
27156_bot.png
 
Nie mogło zabraknąć cornerów, które grają ważną rolę w życiu organizacji o charakterze ulicznym. Przez ten system będziemy mogli w minimalny sposób balansować siły pomiędzy innymi grupami, które mają większe możliwości zarobkowe, bądź po prostu dać się wybić innym, początkującym grupom. Ilość cornerów będzie zależeć od ilości posiadanych stref przez waszą organizację. Będziecie mogli wejść w interakcje z botem, który następnie poinformuje was o tym, czego on chce. Zostaniecie poinformowani także o tym, w jakich przedziałach pieniężnych będziecie mogli sprzedawać swój towar, przykładowo przez tekst: "Dzisiaj jestem po wypłacie/jestem przy hajsie", "Ciężko jest, do wypłaty jeszcze tydzień/ledwo co na działkę uzbierałem" - cos w tym stylu. Pamiętajcie o tym, że każda sprzedaż może zakończyć się wezwaniem służb porządkowych, przez przechodnia, bądź nawet jeżeli nie dojdziecie do porozumienia z osobą kupującą. Wtedy automatycznie przez system zostaną powiadomione jednostki LSPD. Oczywiście jest na to bardzo mały procent, jednak powinniście być czujni - LSPD na pewno będzie zwalczać przestępczość narkotykowa w każdy możliwy sposób.
 
ArNdaEm.gif
 
Umożliwiamy Wam napady zorganizowane oraz włamania do mieszkań. Każda grupa przestępcza będzie miała do tego możliwość. Napady zorganizowane będą odbywały się w Blueberry na magazyn oraz sklep jubilera. W Las Venturas, poprzez napad na kasyno oraz kilka miejsc w Los Santos. Trzeba wziąć pod uwagę, że każde z tych miejsc różni się od siebie, nie tylko pozycją geograficzną, ale także tym, co oferuje osobie rabującej. Przykładowo napady na magazyn będą trwały o wiele krócej niż napady na kasyno. Umożliwia to organizacjom porządkowym szybszą mobilizację i ewentualne wyłapanie przestępców. Nie każdy napad powinien się udać, dlatego będziemy musieli w pewnym stopniu utrudnić wam ten proces, byście do każdego z nich lepiej się przygotowywali. Włamania do mieszkań będą działać na podobnej zasadzie, w zależności od tego, gdzie dokonujecie włamu. Budynki mieszkalne znajdujące się na terenie South Central są łatwiejszym łupem, jednak nie będą dużo warte. Budynki na zachodniej części miasta są cenniejsze, jednak poinformowanie służb porządkowych jest prawie stuprocentowe. Włamania nie będą polegać na okradaniu botów, a okradaniu normalnych graczy. Zostaną oflagowane pewne obiekty, które będziecie mogli wykraść z domu i schować je w aucie, którym przyjechaliście. Dodatkowo, żeby niektórzy z cywili czuli się bezpieczniej, udostępnimy wam różne systemy, które będą w stanie zabezpieczyć wasze mieszkania przed ewentualnym włamaniem, takie jak: zamontowanie drzwi antywłamaniowych, kamery, alarmy itd. Zdobyte obiekty, będziecie mogli sprzedać w lombardzie, który Wam udostępnimy.
 

26873_3.png

 

 

08265_2.png

 
Nie zapomnieliśmy także o organizacjach zmotoryzowanych, dla których udostępniliśmy wygodny system wyścigów. Osoby pod panelem będą mogły dobierać dla Siebie wygodna dla nich mapę przejazdu. Komenda rozpoczynająca stworzenie trasy, następnie checkpointy i finalnie zakończenie trasy, czyli meta. Każdą stworzoną przez was trasę, będziecie mogli zapisywać pod swoim panelem przy pomocy specjalnej komendy, a następnie, jeżeli już jej nie chcecie, będziecie mogli ją usunąć z listy. Dodatkowa ciekawa i bardzo dobra opcja dla samego organizatora, jak i wszystkich uczestników wyścigu, będzie informacja o czasie osiągniętym przez kierowców. Do samego momentu startu, organizator wyścigu ma możliwość ustawienia pojazdów w równej linii, a gdy już do niego dojdzie, na ekranie każdego z kierowców rozpocznie się odliczanie do startu.
 
27486_zobacz%20do%20pojazdu.png
 
Kradzieże pojazdów umożliwiają organizacja zmotoryzowanym szybki przyrost gotówki, co oczywiście wiąże się tez z konsekwencjami prawnymi. Osoba, której skradziono samochód, będzie mogła udać się do pobliskiego komisariatu, by to zgłosić. W każdym skradzionym pojedzie, będzie informacja o tym, że jest on kradziony, co ułatwia służbą porządkowym efektywność poszukiwań. Dodatkową funkcją dla organizacji zmotoryzowanych, jest możliwość wymontowywania komponentów wizualnych pojazdów (felgi, zderzaki, wloty etc.). Tyczy się także takiego czegoś jak: radio, CB radio. Jednak do tej funkcji będą miały także dostęp inne organizacje przestępcze pod przyciskiem "H/Y". Tylko że wtedy pojazdy, które chcemy okraść, będą musiały znajdować się na strefach danej organizacji przestępczej, czego nie dotyczy organizacji zmotoryzowanych. Każdy będzie mógł zabezpieczyć swoje pojazdy przed ewentualnymi kradzieżami poprzez używanie zabezpieczeń takich jak: alarm, Immobiliser, GPS. Każdy wymieniony przedmiot posiada swój procent niwelujący szanse kradzieży. W przypadku alarmu jest to 30%, Immobiliser 70%, a sam GPS umożliwia namierzenie pojazdu. Jednak organizacje zmotoryzowane będą miały dostęp do pewnego urządzenia, przez które będą w stanie zniszczyć większość zabezpieczeń. Cena takiego czegoś, będzie dość wysoka. Pomimo posiadania cennych sprzętów, ułatwiających kradzieże, nie znaczy, że zawsze się to uda! Dodatkowym utrudnieniem jest to, że kradzież pojazdow, jak i wymontowywanie jest umożliwiane miedzy godzina 18 a 24. W tym, że każde radio,CB Radio oraz komponentów wizualnych i jest to możliwe raz na jedną godzinę.
 
v0cWzwZ.gif
 
Shotgun będzie miał na tym serwerze nieco więcej funkcji, niż te, które pełnił dotychczas. Będzie służył także do wyważania drzwi dla organizacji przestępczych. Tym sposobem jesteśmy w stanie usprawnić akcje, kiedy dana organizacja probuje wejść do budynku. Będzie miał możliwość otworzenia każdego typu drzwi, łącznie z /brama. Tym sposobem jesteśmy w stanie zagwarantować wam szybszy przebieg akcji oraz brak ingerencji osób z ekipy, co będzie przyjemniejsze dla was.
 
91856_silownia.png
 
System siły jest nierozłącznym elementem naszej gry. To przez niego jesteśmy w stanie kształtować nasza postać, by się wyróżniała w wirtualnym świecie. Każdy gracz, przed odbyciem treningu, będzie musiał mieć 75% energii oraz zakupić karnet w siłowni. Każdy z nas będzie miał do wyboru tylko jedną opcję, jaką jest unoszenie sztangi na ławce. Umożliwiamy także przy użyciu wszelakich wspomagaczy (nielegalne - narkotyki (+2j), legalne -energetyki (+1j), które jesteśmy w stanie zakupić w siłowni), zwiększenie zdobywanych jotów postaci, bądź skracanie czasu do kolejnego treningu, który normalnie trwa 20 godzin. Poprzez zdobywanie siły, wasze postacie staja się silniejsze, co za tym idzie? Przeważają nad postaciami innych graczy, co będzie zauważalne podczas starć fizycznych. Dodatkowym udoskonaleniem postaci jest używanie karnetów, które umożliwiają nam zapoznanie się z nowa sztuka walki, co też automatycznie zwiększa DMG naszych postaci.
 
Statusy nad głowami naszych postaci.
Mężczyzna:
250 > - Wysportowany
700 > - Umięśniony
1400 > - Kulturysta
 
Kobieta:
250 > - Wysportowana
700 > - Umięśniona
1400 > - Kulturystka
 
Na samym początku, nasza postaci otrzymuje 100 punktów siły. W czasie normalnego treningu jesteś w stanie uzyskać o 5 punktów więcej. Podczas używania narkotyku dodaje nam + 2 punkty. Jest możliwość przyjęcia na jeden raz, narkotyku oraz energetyka, co daje nam łącznie 8 punktów siły, co każdy trening. Siła będzie spadać o 3 punkty po trzech, od których nie zrobiło się treningu. Maksymalna liczba punktów to 1500.
 
84753_halo%20jest%20ktos.png
 
Dodatkową możliwością, która przyjemnie wpłynie na rozgrywkę, jest komunikacja pomiędzy osobami będącymi na zewnątrz a osobami będącymi wewnątrz budynku. Przy użyciu komendy /drzwi uzyskamy możliwość "krzyku" do osób będących w budynku. Wypłynie to na pewno pozytywnie dla graczy, którzy są w służbach porzadkowych, jak i graczy w organizacjach przestępczych i nie tylko.
 
83159_driveby.png
 
Jak wiadomo strzelaniny na South Central to cos normalnego, codziennego. Dlatego wymyśliliśmy system, który będzie nieco bardziej przychylny dla organizacji przestępczych na terenach South Central. Podczas strzelanin co piąty strzał będzie miał 40% szansy na to, ze LSPD/FBI zostanie poinformowane o strzelaninach na danym terenie. Niewątpliwie będzie to duży plus dla organizacji przestępczych, jednak przez takie cos, chcemy, by zgłoszenia na centrale trafiały tylko wtedy, gdy sytuacja naprawdę tego wymaga. Inaczej to wygląda po drugiej stronie miasta. Tam jest właściwie stuprocentowa szansa na to, że pierwszy strzał zostanie zgłoszony na centrale służb porządkowych. Dodatkową rzeczą, którą należy poruszyć, to animacja po postrzale. Każdy pocisk wystrzelony w stronę danej osoby ma 50 procent szansy na to, że wbije jej animacje. Przy takim schemacie umożliwiamy innym na obronę czy ucieczkę przed potencjalnym oprawca. Jak wiadomo, nie każdy strzał ląduje i zostaje w ciele postaci, a może być to jedynie draśnięcie.
 
3SvdAP1.gif
 
Nasz projekt skupia się jak najbardziej na odwzorowaniu prawdziwiej rzeczywistości. Dlatego będziemy się starać urealnić grę w każdy możliwy sposób. Gdy nasza postać będzie otrzymywać obrażenia poprzez strzały, jest w stanie upuścić bron, która będzie dostępna dla każdego gracza przez użycie komendy /p podnieś. Broń wypada tylko w wypadku strzału w rękę oraz gdy nasza postać posiada poniżej 30 HP.
 
26849_zmiany.png
 
Wraz z ekipą, jak i opinią niektórych graczy, doszliśmy do wniosku, że nie informujemy was dokładnie, jak wyglądają prace nad serwerem, co zostało dodane, zmienione i tak dalej. Z dniem udostępnienia tego newsa zamierzamy wykorzystywać opcje dane nam na forum, by was odpowiednio informować o aktualnych pracach nad projektem. Przeglądając forum, na samym środku jesteście w stanie zauważyć zakładkę "Zmiany", to właśnie na niej będą zamieszczane przyszłe ruchy Kamila oraz Igora.

banner.png

 

Wstęp...

Witamy was już w siódmym newsie! Od startu forum minęło trochę czasu. Stale rozwijamy kod naszej gry tak aby podobał wam się jeszcze bardziej. W dzisiejszym newsie skupimy się głównie na biznesach, pracach dorywczych oraz zarabianiu czyli czymś na czym większość osób skupia się najbardziej. Jesteśmy świadomi, że gra roleplay nie polega głównie na biciu duty w lokalach, więc wychodzimy naprzeciw waszym wymaganiom. System rozdawania wypłat wyglądał będzie następująco. Każdy gracz posiadać będzie 5 slotów, w tym 3 biznesowe. Pozostałe dwa zarezerwowane będą tylko dla rodzinek oraz projektów IC. Z każdego spośród trzech slotów będziecie mogli otrzymać maksymalnie $250 w przypadku biznesów po spędzeniu 20 minut na służbie grupy.

 

92154_1.png

 

Prace dorywcze...

Wprowadzając poniższe prace dorywcze może nie będziemy specjalnie oryginalni jednakże zadbaliśmy o to aby działały one w nieco inny sposób niż na konkurencji. Poniżej zaprezentujemy wam trzy prace, które chcemy jak najlepiej zbalansować. Kierując się waszymi wypowiedziami doszliśmy także do wniosku, że trzy prace dorywcze starczą jak na początek. Po starcie serwera będziemy musieli przyjrzeć się ich funkcjonowaniu, następnie pomyślimy nad innymi tak aby żaden z was nie nudził się u nas.

 

Praca kuriera...

Postanowiliśmy nieco odmienić starą, nudną pracę kuriera w coś co przyniesie trochę więcej realizmu i frajdy z rozgrywki. Postanowiliśmy, że nie będziecie od teraz musieli "klepać" nudnego /me, które i tak każdy sobie pomijał jeżeli nie było nikogo dookoła. Od teraz po dojechaniu na miejsce odbioru paczki będziecie musieli kliknąć "Y", waszej postaci zostanie wręczony karton, który będziecie musieli zanieść do waszego pojazdu a następnie zawieźć pod docelowy adres. Po dojechaniu również naszą paczkę trzeba najpierw wyładować a następnie dostarczyć tym samym sposobem. System jest bardzo prosty i bardzo przyjemny w użytkowaniu!

 

Praca na złomowisku...

Tak na prawdę praca ta nie różni się zupełnie niczym od magazyniera. Waszym zadaniem będzie przenosić złom z miejsca do miejsca kolejno podnosząc go a następnie odstawiając klawiszem "Y". Postanowiliśmy, że tutaj również nie będziemy was zamęczać zmuszaniem was do gry na /me.

 

Praca rybaka..

Tutaj sprawa ma się nieco inaczej niż na innych serwisach, na których mieliście okazję zagrać. Do łowienia ryb będzie potrzebna wędka, przynęta, haczyk oraz linka. Musicie pamiętać o tym, że istnieje szansa w przypadku dużej ryby, że zwyczajnie dany "komponent" wędki się zerwie. W przypadku żyłki zmuszeni jesteście wymienić i żyłkę i haczyk. Całość również będzie prosta w użytkowaniu oraz będzie odbywała się głównie za pomocą klawisza interakcyjnego "Y".

 

14296_Y.png

 

Biznesy, niska aktywność. Jak temu zapobiec?

Jesteśmy świadomi tego, że aktywność w biznesach opadnie jeżeli skrócimy czas duty do 20 minut. Jesteśmy na to przygotowani w stu procentach. Od teraz każdy biznes będzie prosperował nawet o późnych godzinach przy bardzo małej ilości graczy. Wprowadzamy do użytku automaty dla biznesów takich jak: siłownia, strzelnica oraz gastronomia. Każdy lider biznesu, w swoim budynku, będzie mógł postawić obiekt automatu czy to z jedzeniem, czy z karnetami na siłownie lub też z bronią na strzelnicę. Automat ten będzie podawać nam przedmioty z magazynu. Jednakże aby zbalansować ten system oraz uniknąć sytuacji, w której automaty zastąpią graczy cena takiego przedmiotu będzie zwiększona o podatek, który będzie trafiał rzecz jasna na konto GOVu. Dodatkowo na konto biznesu nie wpłynie 100% środków. Ich cena zostanie zmniejszona o ustalony przez nas procent. Trzeba mieć na uwadze, że ten ma działać gdy nie ma żadnego z pracowników online. Zapewniamy was, że dla lidera oraz dla potencjalnego kupca dużo bardziej będzie się opłacało kupić usługę od drugiego gracza.

 
  • Warsztaty - system warsztatów nie różni się znacząco od innych serwerów. Postanowiliśmy, zgodnie z waszą opinią oraz wolą udostępnić warsztatom tuning lekki do którego zaliczają się następujące komponenty: felgi, spoilery, zderzaki oraz dodatkowe komponenty takie jak immobiliser, system audio, większe baki, CB-Radio, Alarm i inne. Prócz tego warsztaty standardowo będą mogły naprawiać zepsute komponenty oraz silnik pojazdu.

 

  • Gastronomie - w przypadku gastronomii sprawa ma się nieco inaczej. Wiadomo, że biznes ten głównie opiera się na podawaniu produktów jednakże tak jak pisaliśmy wyżej udostępniamy dla waszych biznesów automaty.

 

  • Firmy taksówkarskie - tego chyba nie trzeba tłumaczyć. Pracownik takiego biznesu może ustalić sobie cennik, w zależności od tego jaką drogę pokona tyle pieniędzy wpłynie na konto grupy. Nie wprowadziliśmy do tego typu biznesu specjalnych nowości.

 

  • Siłownie - w przypadku tego rodzaju biznesu sprawa wygląda podobnie jak dla gastronomii. Prócz wprowadzenia automatów będą one mogły sprzedawać takie produkty jak odżywki oraz energy drinki, które będą skracać czas do następnego treningu lub też zwiększać jego efektywność.

 

  • Salon tatuażu - będziemy starali się aby biznesy tego typu prowadziły kreatywne osoby, które odgrywają ciekawe postacie również należące do półświatka przestępczego. Cały biznes polega na tym, że musimy zamówić sobie maszynkę do tatuowania, igłę oraz tusz. W przypadku umieszczenia igły oraz tuszu w maszynce system umożliwi nam tatuowanie innych osób.

 

  • Strzelnica - miejsce, w którym inne postacie mogą podszlifować swój poziom skilla w danej broni. Udostępniamy wam ciekawe bronie typu Tec-9 aby nabijanie skilla szybko wam się nie znudziło. Do tego typu biznesu również wprowadziliśmy automaty, które będą wydawać wam broń.

 

  • Ammunation - biznes, który głównie polega na sprzedawaniu broni graczu. Oczywiście wiemy jak ważne jest to aby wśród naszej rozgrywki nie było DMu dlatego też otrzymanej broni nie użyjecie póki nie zarejestrujecie jej na komendzie. Nie zdecydowaliśmy jeszcze czy biznes ten będzie ogólnodostępny dla każdego biznesmena czy też podepniemy go pod LSPD. Dajcie nam znać w komentarzu!

 

 

80415_banner.png

 

Zakończenie!

Obiecaliśmy w poprzednim newsie, że każdy z was ujrzy tak zwany changelog prac z tego tygodnia. Udostępniamy wam go do wglądu i serdecznie pozdrawiamy każdego z was! Dziękujemy wam, że jesteście. Robimy wszystko co w naszej mocy aby projekt wystartował jeszcze w te wakacje. Jednakże nie chcemy podawać daty startu już teraz, ponieważ nie wyjdzie to na dobre ani nam ani wam. Wiele projektów przejechało się już na tym. My staramy się nie popełniać błędów, które popełniały inne projekty!

 

Aplikacje na biznesy składać możecie tutaj: https://www.irolepla...m/41-aplikacje/

 

 

Changelog: iRolePlay • v0.7 beta
  • Poprawki związane z informowaniem graczy o braku gotówki podczas tworzenia budynku,
  • usprawnienia dla członków ekipy serwera,
  • poprawki związane z blokadą biegania,
  • poprawiono buga związanego z telefonem w przypadku gdy podaliśmy go drugiemu graczu,
  • poprawiono komendę /tog oraz usprawniono jej działanie,
  • usunięto komendę /przebierz i zastąpiono ją skinem jako przedmiot w ekwipunku,
  • dodano "dzwony bijące w ratuszu" o pełnej godzinie (akcja na czacie),
  • poprawiono mniejsze błędy związane z systemem grup na /g,
  • dodano informacje o przychodzących oraz wychodzących przelewach,
  • poprawiono nieco kolorystykę oraz wyświetlanie się textdrawu przy wpisywaniu /v info
  • dodano zliczanie napraw pojazdów,
  • naprawiono bug z spadkiem jotów poniżej 100
  • poprawiono literówki w skrypcie,
  • dodano animacje oraz akcje na ekranie podczas wpisywania emotikon na czacie,
  • poprawki związane z strzelnicą,
  • poprawki antycheata,
  • brak możliwości zaglądania do bagażnika gdy pojazd jest zamknięty,
  • członkowie od teraz mogą zamówić molotova w panelu grupy (do walki o strefę),
  • poprawiono naliczanie pieniędzy podczas tworzenia budynku,
  • dodano możliwość zamawiania przez gangi przedmiotów typu: sznur, kominiarka.
  • dodano przyznawanie liderowi pełnych uprawnień podczas tworzenia biznesu u urzędnika,
  • dodano typ broni ASG, który nie zdaje obrażeń innym graczom,
  • udostępniono wszelkie kradzieże w godzinach 18:00 - 23:00,
  • dodano automaty dla gastronomii,
  • dodano globalne /me dla ekipy serwera,
  • znacznik GPS od teraz będzie znikał po czasie (podczas odebrania zgłoszenia),
  • napisano nowy, rozbudowany panel zgłoszeń dla frakcji typu: LSPD, FBI, LSRC,
  • poprawiono system autobusów,
  • od teraz każdy zrespiony pojazd jest automatycznie zamknięty,
  • komenda /zabierz (dla organizacji przestępczych) działa od teraz globalnie jednak wymogiem jest BW postaci, którą chcemy okraść.
  • dodano (dla liderów org. przestępczych) komendę /fck, która wymusza na graczu spod panelu uśmiercenie postaci.
  • od teraz nie musimy wpisywać /drzwi, wystarczy, że klikniemy "Y" na dane drzwi,
  • usprawnienia dotyczące botów,
  • zmieniono maksymalną ilość grup dla gracza (5, w tym 3 biznesowe oraz po jednym slocie na projekt IC oraz rodzinkę).
banner.png
 
Wstęp...
Witajcie. Z wielką przyjemnością pragniemy Was poinformować, że jesteśmy gotowi otworzyć beta testy dla wszystkich naszych graczy. Do tej pory bardzo ciężko pracowaliśmy, aby odpowiednio przygotować skrypt, usprawnić i zabezpieczyć działanie serwera oraz wyszukać i naprawić błędy. Początek Beta-Testów nastąpi 03.08.2018 o godzinie 19:00. Zostanie usunięte hasło do serwera a każdy gracz będzie mógł się zalogować. Beta-testy potrwają około tydzień (chyba, że zajdzie potrzeba aby przedłużyć ten okres) i mają na celu wyeliminowanie błędów oraz w głównej mierze zaprezentowanie Wam możliwości naszego skryptu. Chcemy także zaznajomić się z waszą opinią na temat gamemoda tak aby już na start przystosować go w stu procentach pod wasze oczekiwania.
Serdecznie prosimy o zgłaszanie wszystkich napotkanych błędów poprzez zgłoszenia na forum. Jesteśmy przekonani, że z Waszą pomocą wyeliminujemy pozostałe bugi i przygotujemy serwer do oficjalnego otwarcia!
 
Forum, co dalej...
Postanowiliśmy, że nie będziemy rozwijać już obecnej wersji forum. W zamian rozpoczynamy pracę nad najnowszą już wersją naszego silnika, która nosi numer 4.3! Co to oznacza? W głównej mierze już za jakiś czas będziecie mogli ujrzeć całkiem nowy, unikalny styl naszego serwisu. Najwięcej czasu pochłoną nas niestety panele gracza, które będzie trzeba napisać całkiem od nowa. 
 
Kiedy start?
Pewnie każdy z was zadaje sobie to pytanie. Naturalnie chcielibyśmy aby odbył się on zaraz po beta testach. Mamy świadomość, że nasze forum obecnie nie należy do najaktywniejszych. Wszystko będzie zależeć od was. Po poprawieniu wszystkich bugów i przygotowaniu skryptu do rozgrywki swoją uwagę skupimy głównie na marketingu. Tak więc kiedy start? Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem serwer powinien wystartować pod koniec sierpnia. Mamy świadomość, że chcielibyście zacząć grę jeszcze w okresie wakacji. Pamiętajcie tylko, że my chcielibyśmy także z nich skorzystać a co niektórym z nas przyda się mały odpoczynek!
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum [Zapowiedz]iroleplay.pl   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...