Skocz do zawartości

Xenobot open bp


devilmas

Rekomendowane odpowiedzi

Da się, tak to będzie wyglądać:

local MainBP      = "brocade backpack"
local LootBP      = "beach backpack"
local CostamBP      = "camouflage backpack"

local NumBackpacks = 3

Module.New('OpenContainers', function(BpMod)
    if #Container.GetAll() < NumBackpacks then
        Walker.Delay(6000)
        print("Opening Backpacks...")        
        Self.CloseContainers()
        Self.OpenMainBackpack(true):OpenChildren({LootBP, true}, {CostamBP, true})
        wait(200, 500)
    end
    BpMod:Delay(1000)
end)

V0rsKEI.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum Xenobot open bp   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...