Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Teamspeak3 Wywala Serwer po 24h

niikes

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Jestem nowy w stawianiu serwerów na vps bo wcześniej miałem teamspeak3 gotowego na multigaming. Teraz postawiłem serwer na vps co nieco ogarniam to co potrafiłem porbiłem sam firewalle itp itd ale mam problem. Serwer działa prawie normalnie problem polega na tym ze w nocy nie potrafię stwierdzić która to godzina ale serwer traci połączenie nie tyle co traci tylko nie można się do niego połączyć dopiero po restarcie maszyny wszystko działa normalnie ale druga sprawa jest taka ze jeśli jest się połączonym z serwerem to nie wywala cie  tylko jesteś cały czas na serwerze. Wszystko działa bot, sinus normalnie jest na serwerze ale jak ktoś chce dołączyć już nie może zauważyłem ze dzieje sie to w nocy bo kiedy ostatni raz wchodziłem na serwer była jakaś 2;00 i normalnie się zalogowałem ale kiedy chciałem rano koło 7 już nie mogłem. A jak zostawiłem kompa włączonego an noc i to byłem na serwerze cały czas tylko jak chciałem dołączyć na telefonie czy na drugim koncie to już nie mogłem nie wiem czy to może być problem z moim hostingiem czy z jakimiś ustawieniami na serwerze.

Hosting VPS w nazwa.pl

Domena w home.pl

Wiem że to nie najlepsze hostingi do tego typu serwerów ale akurat mam wszystko na rok. 

(edit)

Serwer wywala równo po 24h

Opublikowano
27 minut temu, `.Łukasz. napisał:

Hosting nazwa.pl nie jet idealnym hostingiem pod serwery TeamSpeak. Proponuje zmienić hosting i wszystko powinno wrócić do normy.