Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka, jako że jestem w sumie takim pół amatorem w tych sprawiach, chciałbym was zapytać/otworzyć dyskusje na temat jak i gdzie zarabiacie.

Chce uniknąć wpisów typu "jak chcesz pieniądze to idź do zwykłej pracy i zarób" otóż... pracuje ;) ale chciałbym dorobić.

A więc, piszcie, gdzie sami zarabiacie, a może jakieś ciekawe forum od tego ale to na pw ;p

Naprawde, pomysły z wpłatą własną i bez, piiiiiiiszcie ;)

Opublikowano

Czytaj ze zrozumieniem PRACUJE W ZWYKŁEJ PRACY... więc skoro pracuje od 8 do 18 to o której mam te ulotki roznosić??

Opublikowano
24 minuty temu, ksitka napisał:

Czytaj ze zrozumieniem PRACUJE W ZWYKŁEJ PRACY... więc skoro pracuje od 8 do 18 to o której mam te ulotki roznosić??

Skad miałem wiedzieć, że pracujesz 10 godzin skoro nic nie napisales? Sam jesteś sobie winien więc nie wyskakuj z ryjem.

Coś w internecie może... Kopanie kryptowalut, smsy premium, ankiety, giełdy

Opublikowano

Okej, niech będzie.

Napisałeś kopanie kryptowalut, pierwsza moja myśl "aha to widać jak się znasz" no ale cóż, powiedzmy że nie bd oceniać.

Otóż moim zadniem opłacać się nie opłaca, przynajmniej btc. Inne waluty też tak sb.

Mam geforca 750 i i5 8gb ramu wiec tak sb.

Smsy, premium trzeba jakoś reklamować, a i chyba już niewiele osób się na to łapie?

Ankiety robiłem, po miesiącu zarobiłem ze 2 centy.