Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Odpowiedniki programu SweetFX

Jastroo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam w csa gram od 3 lat na sweetfx teraz moje oczy nie wytrzymują tej gierki bez tego programu który został zablokowany vibrance guy tylko reguluje moja cyfrowa poswiata którą mam juz na 100 % a w csie to nic nie daje macie moze jakies inne odpowiedniki albo jakas mozliwosc uzyskania efektu sweetfx 

Opublikowano

Aktualnie nie ma żadnych odpowiedników sweetfx nie licząc vibrance guy

Ex Lider Counter-Strike

Opublikowano

japierdole oni zawsze muszą cos odjebac tak im ten sweetfx przeszkadzał ? jebane debile bez tego teraz grac sie nie da 

vibrance guy tak jakby tylko mi regulował to co mam w karcie graficznej i nie działa jakos dodatkowo jakies pomysły ? 

Opublikowano

Ustaw sobie nasycenie w sterownikach od karty graficznej, innej opcji chyba nie ma.

chyba wyraźnie napisałem ze 100 % cyfrową poswiate dałem i kombinowanie z ustawieniami karty jest zbedne bo nie da takiego samego efektu a ja nie pytam o to czy nie ma opcji moze ktos cos wie skoro nie wiesz nie udzielaj sie 

Opublikowano

Vibrance guy, ale ja korzystam z Saturation Toggler (zmienia wszędzie kolory, podobnie jak nasycenie w karcie graficznej, jednak masz wiecej opcji i możliwość kombinowania, zawsze można wyłączyć i nie ma sprawy).

Opublikowano

Da taki sam efekt jak umie się to ustawić.

w takim razie pokaz mi jak to ustawić