Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc dotycząca tradebota.

iSuntBeat

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

yo, jestem zainteresowany postawieniem bota w CSGO, który wymienia przedmioty itd. Każdy wie o co chodzi. Jestem zielony w tym temacie, dlatego tu jestem. 

Znalazłem na githubie temat, w którym do pobrania się napisany i prawdopodobnie sprawny tradebot (by Jessecar96). Dowiedziałem się, że jest on używany przez kilka stron, także myślę, że jest on sprawny.

Szukam osoby, który pomoże mi go odpowiednio skonfigurować i ustawić pod moje oczekiwania. Chciałbym, aby mi trochę wytłumaczyła co i jak, oraz pomogła zrobić VPS'a i wykupić cennik, aby bot miał się czego wzorować. 

Myślę, że wiadomo o co chodzi. Wątpię, aby mi to ktoś zrobił za darmo, ale przed zleceniem płacić nie będę. Gdy wszystko będzie śmigało i bot sam coś zarobi, wtedy mogę zapłacić za całą robotę. 

Wszystko to jest kwestia dogadania, nie mam 12 lat i biorę to na poważnie. Uważasz, że jestem złodziejem czy nie chcesz mi zaufać nawet nie pisz :D

Najlepiej pisać na wiadomość prywatną, podam TS'a i obgadamy całą sprawę. 

temat tradebota z githuba : https://github.com/Jessecar96/SteamBot

Opublikowano

"Wątpię, aby mi to ktoś zrobił za darmo, ale przed zleceniem płacić nie będę. Gdy wszystko będzie śmigało i bot sam coś zarobi, wtedy mogę zapłacić za całą robotę. "