Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tibijka.net HELPER nowy klient

Wazaap

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od razu mówi ze jestem całkiem zielony w tym :P

Mam 1 pytania odnośnie tego bota:

1. Widzę w "bot-status" jest opcja Auto-Log rozumiem że ona zachowuje sie w ten sposób że jeśli nie mamy soul pointów to wylogowuje nam postać. Ale gdzie sie aktywuje tą opcje?

Z góry dzięki za odpoweidź :P

Opublikowano
1. Widzę w "bot-status" jest opcja Auto-Log rozumiem że ona zachowuje sie w ten sposób że jeśli nie mamy soul pointów to wylogowuje nam postać. Ale gdzie sie aktywuje tą opcje?

Nie widzę takiej opcji jak Auto-Log. Ogólnie leczenie w tym bocie chyba nie działa.

ERBT61I.png

Opublikowano

"Soul-log" z tego co wiem miał być, więc autor chyba nad tym pracuje. Btw. ja tylko udostępniam tu tego bota, nie jestem autorem ;). W razie jakiś updatów, będę je tu wrzucał.

@up

U mnie leczenie działa poprawnie, a jak masz ustawione?

Opublikowano

Mi stary klient nie dzialal a na stronie dali jakis z dzisiaj i tera ten twoj bot nie chodzi na new clienta

Na tym z dzisiaj (mI9Z9kQ.png) działa na pewno, przed chwilą sprawdzałem.

Opublikowano

Nie polecam osobiście tego bota. Używałem go na Tibijce v2 tej teraz obecnej i zostałem okradziony na dwóch kontach na tibijce raczej przez tego bota bo nigdy nigdzie nie zostałem okradziony nie wchodzę na podejrzane strony nie ściągam prawie nic z internetu a kradzież kont nastąpiła dwa dni po tym jak ściągnąłem i wgrałem bota. Coś musi być z tym botem nie tak. Ktoś miał podobnie jak ja?