Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tibia 7.92 bocenie na serwerze VPS

astario

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ze względu na to, że nie mogę mieć odpalonego kompa 24/7 h zastanawiałem się nad zakupem serwera VPS, na którym mógłbym stawiać boty do Tibii na cilencie7.92. Jestem w tym kompletnie zielony, dlatego mam kilka pytań. Jaki jest koszt takiego serwera, ktory utrzymałby to? Czy ciężkie jest ustawianie wszystkiego? Czy serwer musi być postawiony na systemie Windows? Czy jest może jakiś inny, tańszy sposób. Jeżeli ktos siedzi w tym temacie, moglby pomoc mi znalezc najlepsza oferte i ogolnie wszystko ogarnąć

Opublikowano

Czy serwer musi być postawiony na systemie Windows?

Nie musi, można bocić na vps z Linuxem + XFCE + VirtualBox z jakimś Windowsem. Sam tak bociłem na vps od Aruby, na tej najtańszej ofercie za 4 zł/miesiąc.

Opublikowano

Jestem w 100% zielony. Formuła XFCE Virtualbox nic mi nie mówi. Masz na myśli zakup serwera VPS pod Linuxa i jeszcze postawienie na nim maszyny wirtualnej na Windowsie?

Opublikowano

stary, na pewno masz inne ważne zajęcia, ale jak masz moment to pomóż to ogarnąć, bo muszę to do końca dnia pilnie zrobić

Opublikowano

cieszę się, że jesteś xD. potrzebuje pomocy z cala konfiguracja jestem na panelu administracyjnym strony aruba cloud. Powiedz mi co wybrac dc3-cz, dc4-fr,dc5-de,dc6-uk,dc1-it,dc2-it. 2 sprawa jaki konkretnie system mam wybrać? jak podzielić ram wirtualny procesor i dysk i jak to ogarniemy to potem potrzebuje pomocy na etapie tego programu vnc