Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Vps pod bota - o co z tym chodzi? Co to daje?

9396264

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Natknąłem się w internecie o boceniu na serverach vps. Jestem zielony w tym temacie i nie mam pojecia o co chodzi a chcialbym sie dowiedziec. Mógłby mi ktos wytlumaczyc o co chodzi w stawianiu bota na vps? chroni to jakos przed banem za bota czy jaki kij? wiem ze na tych serverach stawia hostuje sie otsy ale jaki sens ma kupywanie takiego servera po to zeby sobie bota postawic? z gory dziekuje za odpowiedz

Opublikowano

chroni to jakos przed banem za bota czy jaki kij?

Nie chroni, szansa jest taka sama.

jaki sens ma kupywanie takiego servera po to zeby sobie bota postawic?

Nie musisz mieć komputera włączonego 24/7.

Opublikowano