Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Zapowiedź] Canteris.pl

canteris

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie serwery to robiło się w 2013r

Czemu wgl. mod to zaakceptował a tak wgl. 

Czemu podjebaliście prezke niczym babka z Radomia zbyszko?

czemu podjebałeś ymirowi sorsa?

Opublikowano

@wszyscy 

Nie spinajcie się tak. Prezentacja do jutra będzie uzupełniona. 

Jestem tu nowy, grafika jest darmowa na tym forum więc nie widzę problemu żebym jej użył ;o.  jak jest problem to zmienię.

To mój pierwszy serwer metina, miałem serwery tibi, 4story i kilka przeglądarkowych. Ogólnie staram się robić serwery stabilne bez bugów. Tutaj także tak będzie.

Serwer będzie aktualizowany na bieżąco, to gracze będą decydować co zostanie dodane. 

Każdą propozycję na forum będę rozważał osobiście do 24h od napisania posta. Informacja o tym także pojawi się w prezentacji.

Opublikowano

Tu nic fajnego nie ma i prezentacja jest do wywalenia, bo złamała parę punktów regulaminu działu metin2.

11. Cały zespół serwera musi zostać wypisany w prezentacji.

Odkąd pamiętam, zawsze chciałem być gangsterem. Dla mnie bycie gangsterem było lepsze niż bycie prezydentem Stanów Zjednoczonych.

Opublikowano

serwer spoko aczkolwiek skrzynia serwerowa za brdzo ulatwi gre proponowalbym dodac przedmioty do isa zamiast skrzyni a skrzynie usunac pozatym 3xpl to tez duzo zrobilbym 1,25 exp 1,5 drop 1,35zloto

ZZZ

Opublikowano

@up