Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zacząć grę w Tibie?

TheParkourPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, o Tibi słyszałem dużo ale nigdy w nią nie grałem. Mam ochotę teraz na jakiegoś rpga i wybrałem sobie Tibie. I mam parę pytań, m.in na jakim serverze grać, gdzie jest najwięcej graczy i na którym opłaca się wg zaczynać? Z jakim systemem pvp grać i na czym one polegają? Jestem zupełnie nowy w tej grze i chętnie przyjmę jakieś wskazówki :D

2a0c2mq.png

Opublikowano

na jakim serverze grać, gdzie jest najwięcej graczy i na którym opłaca się wg zaczynać?

Na Europejskich większość to Polacy, gdzie jest najwięcej graczy? Na nowych serwerach, tylko żeby tam zagrać trzeba posiadać pacca (konto premium).

Z jakim systemem pvp grać i na czym one polegają?

Open pvp - pvp, za zabójstwa masz kary w postaci skulli.

Optional pvp - typowe n-pvp.

Hardcore pvp - za zabójstwa nie masz żadnej kary.

Jestem zupełnie nowy w tej grze i chętnie przyjmę jakieś wskazówki :D

Na początku proponuję, żebyś zrobił sobie konto na jakimś serwerze Optional pvp - np. Securze, mam tam sporo kasy, mogę coś rzucić na start ;)

Opublikowano

Ja polecam zacząć na Open pvp bo zawsze moża zabić typa jak siedzi ci na expie itp.Ale to zależy od ciebie czy chcesz się bić albo levelować bez obawy

12Z3na4w70uNWDDFCGFCG.gif

Opublikowano

na jakim serverze grać, gdzie jest najwięcej graczy i na którym opłaca się wg zaczynać?