Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomysł na serwer - na czym najchętniej grają gracze?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim!

Jestem Technikiem, a właściwie to pełnie wszystkie funkcje na serwerze minecraft. Jak możecie zobaczyć można się pogubić i wiele rzeczy jest nieskończonych. Czy typowy survival + działki oraz gildie to dobry pomysł? A może proponujecie skyblock? Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego, gdzie najchętniej wchodzą gracze minecrafta.

PaintBall Classic

87.98.236.14:27820

Opublikowano

Gracze chcę czegoś nowego a nie kolejnego gówna typu Hardcore,EasyHC,SkyBlock, czy też survival + gildie tych serwerów jest w c**j i są c**jowo zrobione.

Opublikowano

@Isoplaaay Mów za siebie ! Gracze chcą easyhc i nic tego nie zmieni >.<

O

/V\

/''\

Opublikowano

Hahaha... Jeżeli chcesz coś stworzyć oryginalnego to rób to na zagraniczną scenę minecraft gdyż w Polsce było wiele projektów bardzo fajnych lecz gracze są u nas tak beznadziejni że wszystko popadało. A jeżeli chcesz coś zrobić dla Polskich graczy to zostaje Ci tylko EasyHC lub jeżeli masz dużo na koncie to dobry Hardcore.

O

/V\

/''\

Opublikowano

Sporo osób gra na EasyHc, ale jeżeli stworzysz nowy tryb to pamiętaj, że tym też przyciągniesz graczy. Nie oszukujmy się zresztą gracz zagra wszędzie jeżeli będzie to jakoś wykonane ale żeby grasz wszedł na serwer musisz mieć dobrą reklamę ;) 

671411485514457941894.png

Opublikowano

EasyHC + reklama = gracze.