Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Windows XP

Dragon13x

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam trochę archaiczny temat, ale jako iż wujek google nie wiele pomaga, a tu zawsze znalazł się ktoś, kto wyciągnął mnie z najgorszych kłopotów, napiszę i tu, może ktoś się zlituje.

Mianowicie jestem biednym uczniem, no i na swoim komputerze posiadam windows XP. Niestety po tylu latach użytkowania (komputer po rodzicach) wywalił mi się dysk, więc musiałem zainstalować system na nowo. Niestety, po 30 dniowemu użytkowaniu okazało się, iż nie mogę się zalogować, ponieważ kod jest błędny. Podawałem kod przy płytce parę razy, aż zmusiłem się do zadzwonienia do pomocy XP (cholernie trudno się tam dodzwonić nie wiadomo dlaczego) a jedyne co usłyszałem, to że na mój kod jest ponad 300 rejestracji windowsa, więc został zblokowany, a jedyne co mogę zrobić to ... kupić nowego windowsa, a najlepiej 10 od razu. Problem jest taki, że ciężko funkcjonować bez systemu, a niestety z mojej pensji (podpowiem wam, nawet kieszonkowego nie mam) nie stać mnie na wywalenie 700zł na nowego windowsa (swoją drogą, za podstawową rzecz nieźle się cenią) no więc moje pytanie brzmi. Czy ma ktoś jakiś wolny/działający kod do windowsa ? Przeszukałem google i przeklikałem ze 200 kodów, niestety nie działają, posiadam :

Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_qfe.130704-0421)

Jeśli ktoś mógłby mnie poratować, byłbym bardzo wdzięczny. Liczę, że ktoś odpowie :) (Postawię piwo)

Zarchiwizowany