Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Laptop do 2500-3000

Paragoniik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kwota przeznaczona na zakup: 3000 max

Rozmiar matrycy (+ewentualnie wymagana rozdzielczość): 15,6 może być też 17 ale bardziej preferuje 15,6

Główne zastosowanie (np. gry, inne multimedia, praca biurowa, konkretny program itp.): Gry:Smite(nolife) / metin    Multimedia: yt / anime(nolife) / seriale (w najwyżej jakości)

Wymagania specjalne (np. matowa matryca.): idk nie znam się na tym ogólnie sprzęt będzie w domu no idk <zdaje się na was>

Osobiste preferencje: Dość emm ładny wygląd ?

System operacyjny (laptop z systemem bądź bez niego): Windows7 ewentualnie windows 10

fKGsn2A.png Ada <3
Opublikowano

Myślę, że coś takiego powinno być w porządku http://www.x-kom.pl/p/280786-notebook-laptop-156-lenovo-ideapad-700-15-i5-6300hq-8gb-1000-win10-gtx950m.html

Niby 3100zł, ale

- 4 rdzeniowy i5, 6 generacja

-  matowa matryca

- 8 gigsów ramu

- możliwość montażu drugiego dysku

Mimo tego, skoro sprzęt i tak ma stać w domu to nie lepiej masz zakupić sobie komputer? Za 3k można złożyć już naprawdę porządny sprzęt.

Opublikowano

Zdecydowanie zgadzam sie z Panem u góry tylko lepiej wybrać srebrno białą wersje

Lenovo Ideapad 700-15 i5/8GB/1000/Win8X GTX950M biały

Dlaczego?
Ma alumuniowe wnętrze i głośniki JBL.

Jeśli musi być do 3000 zł to wersje z 4 gb ram

Lenovo Ideapad 700-15 i5/4GB/1000/Win8X GTX950M biały

Masz wolny slot więc w przyszłosci sobie dokupisz kostkę ramu i bez problemu.