Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tworzenie serwera na VPS - kilka pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem całkiem zielony w tym temacie także moje pytania będą po prostu dla wielu wydawać się głupie.

1. Jakie usługi najlepiej wybrać?

2. Ile jest slotów na takim serwerze VPS?

3. Jak się odbywa kupowanie takiego serwera tzn jak są mi nadawane uprawnienia?

4. Jakie są sposoby opłacania takiego serwera?

Opublikowano

Jestem całkiem zielony w tym temacie także moje pytania będą po prostu dla wielu wydawać się głupie.

1. Jakie usługi? 

2. Bez licencji standardowo 32 sloty. 

3. Jak kupisz VPS dostajesz konto administratora linuxa(roota), jak slotówka to token do serveradmina(grupa na teamspaeku) a na niektórych nawet dostęp przez yatqa

do serveradmina.

4. Zależy od usługodawcy. 

Opublikowano

AD 1. Jeżeli chodzi Ci o usługi dodatkowe, to szukaj serwerów VPS z DOBRĄ ochroną anty-ddos. (w sumie, teraz to już standard.)

AD 2. Jeżeli nie posiadasz żadnej licencji to po instalacji serwera masz standardowo 32 sloty (Możesz otrzymać również licencję NPL czy AAL. Musisz tylko zgłosić się do supportu TS3)

AD 3. Serwer kupujesz normalnie przez panel. Po zainstalowaniu serwera otrzymujesz standardowe dane do konta głównego administratora wydzielonego serwera (l: root h: jakieśtamwygenerowane) Dzięki temu kontowi masz pełen dostęp do serwera, możesz instalować serwery gier, głosowe etc. 

4. Najczęściej jest to przelew tradycyjny, paypal, dotpay. W niektórych jest już SMS, PaySafeCard.