Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc dla początkującej, nieprzekonenej i wybrednej

Wiedzminka92

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć ;)

Nie chciałam zakładać nowego tematu, ale tak będzie chyba najwygodniej, żeby nie robić bałaganu w istniejących.

Jestem totalnie początkującym i nieogarniętym właściwie nawet jeszcze nie "fanem" anime. Za to mój facet przeczytał i oglądnął już chyba wszystko, co się dało. Wiele razy przez te ładnych kilka lat od kiedy jesteśmy razem próbowałam się przekonać do tego co on lubi, ale jakoś zawsze wymiękałam i "nie czułam tego".

Jakiś czas temu trafiłam na anime "Hellsing" i cholernie mi się spodobało, więc pomyślałam, że może jednak jest dla mnie szansa. I tutaj prośba do was, może polecicie mi coś, od czego bym mogła jeszcze raz spróbować zacząć moją przygodę z anime/mangą? Niestety jedyną poszlaką w co celować będzie chyba ten Hellsing. No i coś co nie jest tasiemcem wydawanym od x lat, bo to mnie raczej szybko zniechęci. I jeszcze żeby nie było zbyt "hardcorowe" tzn oswajajcie mnie z tym klimatem stopniowo, żeby zbyt dużego szoku nie wywołać ;P

Jestem babą, więc przydałoby się, żeby poza typowo wojowniczymi klimatami była jeszcze jakaś konkretna fabuła w tle, poza tym nie orientuje się w nazwach typów anime/mangi więc nie wiem w co celować. Typowe romanse chyba też nie. Za to ogólnie z innej, nie mangowej literatury/filmu lubię bardzo fantasy, a ostatnio takie kontrowersyjne tematy społeczne, antykościelne itp, więc może to będzie jakaś podpowiedź.