Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kilka pytań dotyczących VPSa

Ozzzj

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od razu przepraszam jeżeli zły dział, ale wpadłem ostatnio na taki pomysł co do botów na VPS.

Mam kilka pytań, nie znam się w ogóle na VPS nigdy nic tam nie stawiałem więc pytania mogą być trochę głupie, tak wiem że od tego jest Google ale przecież na forum też są ludzie obeznani, co nie? :P więc zaczynam:

1.

Co to właściwie jest te VPS? wiem że coś typu serwera (tylko na FTP coś robiłem), no ale tam się odpala EXE, na czym to polega?

2.

Jeżeli napisze Bota, który po uruchomieniu wyświetla okno i expi danemu użytkownikowi Bot będzie to robił?

3.

Czy VPS będzie mógł poruszać kursorem na dany obiekt za pomocą skryptu, oraz wyszukiwać kolor pixela?

4.

Czy VPS ma wgl puplit? Jeżeli tak to ograniczenie jest do 1 bota na ekran jeżeli zajmuje 3/4, zgadza się?

5.

To jest coś typu Ekranu mojego komputera? i czy przez teamviever mogę coś tam zobaczyć?

Opublikowano
VPS to komputer (lub wydzielona część zasobów serwera) z postawionym normalnym systemem operacyjnym na nim (Windows albo Linux), którego kontrolujesz poprzez VNC (wirtualny pulpit)/SSH (command-line, w przypadku Linuxa), albo jakieś inne dziwne protokoły - raczej nie TeamViewer. Plus, posiada publiczne IP. Masz odpowiedź na swoje pytania.­
846331404756772371599.jpeg
Opublikowano

no i najczęściej kupionego vpsa masz z linuxem, można do niego doinstalować środowisko graficzne i zarządzać przez vnc, można też doinstalować wine dla plików exe