Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zakup domeny i adres e-mail z własną domeną

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Mam pytanko, Potrzebuje domeny .pl bądź .eu strona jest mi potrzebna tylko i wyłącznie do uzyskania NNL z ts3 , i najważniejsze żeby na tej stronie można było zakładać swój e-mail np. [email protected] polecicie coś taniego i wmiare łatwego dla mnie bo w tych sprawach jestem kompletnie zielony 

couch_tour_banner-01-400x147.png?w=584

Opublikowano

To co za problem, kupujesz domenę na pierwszej lepszej stronie (koszt od 10 do 15zł), podpinasz pod pierwszy lepszy hosting, może być nawet darmowy, byle miał obsługę kont emailowych i po sprawie :P. Nie rozumiem istoty problemu. Gdzie zarejestrujesz domenę nie ma większej różnicy, ovh.pl, mintshost.pl, atthost.pl, pod tym względem wszędzie jest to samo.

Opublikowano

No, wiesz nie każdy musi wiedzieć ja w tych sprawach jestem kompletnie zielony. Dzięki za szybką odpowiedz ! :) 

Najtańsze domeny, i najlepszy hosting ma ovh.pl (VPS, potrzebujesz VPS'a do serwera TS) oraz na tym musisz postawić jakiś serwer poczty (najlepiej nginx, to jest WWW+Mail)

Ale zalecam skorzystać z usług (płatanych) jakiegoś specjalisty, albo przynajmniej zrobić ogłoszenie w temacie ogłoszeń ponieważ samemu tego nie zrobisz, albo przynajmniej nie zrobisz dobrze.

Opublikowano

Najtańsze domeny, i najlepszy hosting ma ovh.pl (VPS, potrzebujesz VPS'a do serwera TS) oraz na tym musisz postawić jakiś serwer poczty (najlepiej nginx, to jest WWW+Mail)