Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Postawienie strony informacyjnej - potrzebne porady!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanowne Grono!

Od razu powiem, że jeśli chodzi o tworzenie/pisanie/programowanie stron to jestem kompletnie zielony w tym wszystkim.

Jednak od jakiegoś czasu widnieje mi założenie strony o tematyce wrestlingu. Podam tutaj przykład wrestlefans.pl

Chciałbym spróbować postawić podobną stronę, lecz nie wiem nawet od czego miałbym zacząć. Wymienię listę takich podstawowych spraw jakie chciałbym aby znalazły się na samej stronie, a osoby, które znają się na temacie powiedzieli czy jest to możliwe i z jakimi kosztami to się wiąże. Prosiłbym o wyrozumiałość, gdyż jak wspomniałem, nie mam zielonego pojęcia o tych sprawach.

Lista najbardziej przydatnych funkcji na forum:

1. Coś do podobieństwa Wikipedii - biblioteka informacji. Podam na przykładzie mojego tematu. Jest około 100 zawodników i chciałbym, aby o każdym była oddzielna strona. Osiągnięcia, informacje itd. Lecz aby tego było na prawdę dużo. W świecie wrestlingu jest co opisywać.
  2. Podział strony na trzy części. dwie po bokach małe i główny ekran po środku. Po bokach znajdowałyby się jakieś notki odnośnie danego tematu, a w głównej, środkowej części wszystkie najnowsze informacje.
  3. W jednym z tych bocznych kolumn bezpośrednie połączenie z YT. Najnowsze filmy z danego kanału są wyświetlane w formie małego playera.

W momencie gdy to pisze to są priorytetowe sprawy związane ze stroną. W miarę napływu pomysłów będę aktualizował temat.