Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

E-Papieros/Mod

Splinder231

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko !
Kupuje sobie o to takiego elektryka-ogólnie to jest mój 1 w życiu.

https://e-dym.pl/promocje/1398-zestaw-e.html

Ogólnie nie znam się na tym wszystkim więc mam kilka pytań może ktoś zdoła mi pomóc.

Jak kupować liquidy nie rozumiem tych 18-nastek,12-nastek o co w tym chodzi? % nikotyny ? Wtedy mówie sprzedawcy ile ma być tych % jak to jest wiem że to może się wydawać najprostsze ale nie rozumiem tego :) Jeszcze jedno często slysze że grzałka się skończyła nie rozumiem co to znaczy ? Kupujemy wtedy nową na edymie znalazłem taki zestaw do swojego elektryka gdy się skonczy po prostu kupić nową?

https://e-dym.pl/promocje/1395-grzalka-wymienna-.html

Po czym poznać że się skończyła.

Dziekuje z góry za pomoc.

Opublikowano

IJust..

Zapewne chcesz się bawić dymem to liquid 0 bez nikotyny

Grzałkę wymieniasz gdy będzie taki już nie smaczny smak albo znając amatorów to spalą za pierwszym użyciem.. Wtedy poczujesz spalenizne :)

Stary jeżeli pierwszy raz w życiu będziesz palił to nie kupuj 18,12 bo się udusisz (% nikotyny)

Ja akurat Grzałkę wymieniam co 3/4 tyg . Jeżeli zależy Ci na dużym dymie to grzałka 0,3

Opublikowano

Jeszcze jest taka sprawa.Oczywiscie starsi nie mogą nic o tym wiedzieć mam do środy wolne,dostawa pisze 1-2 dni ale nwm czy w weekendy też dostawa jest możliwa chce żeby paczka była max do wtorku kiedy muszę w takim razie to zamówic.Proszę to bardzo ważne.

Opublikowano