Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Koszulki - Flat Design? Co sądzicie.

AdaxPlaying

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem początkującym grafikiem samoukiem, od jakiegoś czasu jestem zafascynowany Flat Designem - Stwierdziłem że sprawdzę co potrafię bez żadnych poradników, więc załączyłem ilustratora, wyszukałem jakieś zdjęcia zwierzaków na wzór i do roboty.
( Jak wygląda cała koszulka z nadrukiem oraz inne projekty możecie zobaczyć na http://www.insanewear.cupsell.pl

Napiszcie co wam nie pasuje, co byście zmienili albo w ogóle jak wy byście to zrobili.

post-905983-0-47468800-1448184432_thumb.png post-905983-0-22622600-1448184457_thumb.png

Opublikowano

Ten drugi obrazek jest taki sobie. Może bardziej go "ubarw", ale zamień na zdjęcie wilka, chyba, że koniecznie ma być husky :)

banner.jpg

Opublikowano

Obrazki są bez wyrazu ten ostatni to jest mors? i słabo pasują do treści ktoś kto ma wodogłowie nie zaczai o co biega. Średnio mi sie podobają takie wzory.

Opublikowano

Te grafiki mają jeden duży minus- za mało detali, jak na projekt na koszulkę. Nawet dzieciaczki te wszystkie misie i pieski mają bardziej "dopieszczone" na swoich ciuszkach. :)

igNMhIy.png

Opublikowano

i`m fabolous

do not u think?

teraz zastanów się,

dałeś skróty w najgorszych miejscach

lepiej byłoby całe

i`m fabolous

don`t u think?

albo wgl tak:

i`m fabolous

don`t u think so?

w ostateczności wszystko pełnymi:

i am fabolous

do not you think?

bo tak to bardzo brzydko to wygląda