Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Darmowy szablon na bloga

#MPLG

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć forumowicze!

(niewiedziałem gdzie napisać ten temat, dlatego prosiłbym o przeniesienie go w odpowiednie miejsce, a nie usuwanie)

Chciałbym zacząć blogować, ale potrzebuję jakiegoś ładnego, przejrzystego i Prostego W Obsłudze szablonu. Blog miałby dotyczyć tego o czym wiem najwięcej, czyli gier. Jako, że jestem totalnym "laikiem" jeśli chodzi o strony www to chciałbym szablon dzięki, któremu z łatwością będę mógł dodać post, przenieś go do jakiejś podkategorii, zakładki i ogólnie korzystać z strony jako administrator. Język mnie nie interesuje, byle żebym wiedział o co chodzi.

Możecie też polecić jakąś stronę z kreatorem szablonów, tylko, że tam jest dosyć mało, a właściwie wogóle nie ma ciekawych szablonów i możliwości do stworzenia szablonu z motywem gier.

Dodam, że na początek będę chciał założyć bloga na jakimś bezpłatnym hostingu, a za jakiś czas przenieś go na swoją domenę i płatny hosting. (hosting też możecie polecić ;))

Z góry dzięki. ;)

Opublikowano

Szablon to bardziej styl jak strona ma wyglądać, ale najpierw potrzebujesz silnika na którym ten blog będzie się opierał. Ja polecam wordpressa, zawiera dużą liczbę szablonów, a sam jako silnik jest dosyć łatwy i intuicyjny w obsłudze.

Opublikowano