Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

W czym najlepiej programować?

doT

Rekomendowane odpowiedzi

Rekrut
Opublikowano

Cześć, mam jedno pytanie - może dość głupie, ale chciałbym je zadać. W jakim języku najlepiej programować? Choć sam jestem w tym dosyć zielony, to nie chcę odpowiedzi, w czym najlepiej zacząć. Dokładnie nie wiem jakie są moje priorytety, lecz szukam najbardziej przyszłościowego. Większość osób stawia na Jave (python odpada), ale wolę zapytać się jeszcze was.

Z góry dziękuje za odpowiedź, pozdrawiam.:)

Opublikowano

Z pytaniem o najbardziej przyszłościowy język to do wróżki się udaj. Którykolwiek z obecnie popularnych języków będzie dobry, jak chcesz programować to i tak się kilku po drodze nauczysz.

Chcesz precyzyjnej i zrozumiałej odpowiedzi? - Zadaj precyzyjne i zrozumiałe pytanie. Nie przyjmuję zleceń.
Nie odpowiadam na priv na pytania, które można zadać na forum. Chcesz mojej pomocy - oznacz mnie w poście =>  @"Hans Kloss PL" 

Rekrut
Opublikowano

Z pytaniem o najbardziej przyszłościowy język to do wróżki się udaj. Którykolwiek z obecnie popularnych języków będzie dobry, jak chcesz programować to i tak się kilku po drodze nauczysz.

Czyli niezależnie czy wybiorę Javę, C++, Ruby, czy coś innego wyjdzie tak naprawdę na to samo?

Opublikowano

Zależy w co chcesz iść web, desktopy czy mobilne. Wszystkie 3 języki, które wymieniłeś znajdują się w obecnym TOP10 języków. Łap tutaj ranking opracowany przez Spectrum, masz zaznaczone także do czego jest przeznaczony dany język.

top-tech-620px-1436797486093.jpg