Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Programista poszukuje osoby orientującej się w plikach.

Salur

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

NIEAKTUALNE

Witam, mam w planach postawienie serwera sf. Problem w tym że nigdy nie pracowałem z tymi plikami więc potrzebuje obeznanej osoby do pomocy.

Może coś o sobie powiem.

Mam na imię Paweł, mam 18 lat, programowaniem zajmuję się od 3 lat, znam takie języki jak: php, mysqli, mysql, ajax, html, css, jquery, javascript. 

Chcę stworzyć jakiś dobry serwer dla graczy który będzie na poziomie, nie ukrywając robię to trochę dla grosza ale chyba zrozumiecie, staram się Wam dać rozgrywkę na jak najwyższym poziomie (Głównie IS itp). Otwarty jestem na wszystkie dodatkowe pomysły, jeżeli uznam że są w porządku chętnie napiszę dodatkowe funkcje, obozy, nie wiem co jeszcze ( hmm, no wszystko co może być dobre dla graczy). Przeglądając pliki stwierdzam ze są pisane katastrofalnie więc trochę je przekoduję na swój tok myślenia, a jest to plusem ponieważ zoptymalizuje to silnik, zmniejszając zarazem zużycie zasobów i zwiększy szybkość działania gry. 

WYMAGAM:

- wiek +16,17,

- znajomość plików, dokładniej dokonywanie zmian expa, cen, itp,

- jakieś doświadczenie w serwerach sf,

- wkład i zaangażowanie własne.

"Myśl, myśl, myśl..." - Kubuś Puchatek || "Manual, manual, manual..." - Kubuś Programista

"Szukaj, szukaj, szukaj..." - Kubuś Odkrywca || "Debuguj, debuguj, debuguj..." - Kubuś Developer

Potrzebujesz czegoś? Oznacz mnie @Salur

Zarchiwizowany