Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Prywatny serwer Metin 2 Dedyk Pomoc ogólna

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie !

Poszukuję mentora który mi pomoże postawić serwer .

W temacie jestem zielony.

Środki na serwer to 5 000 zł.

Które chcę zainwestować jeszcze posiadam wolne środki np na reklamę itp .

Szukam prawdziwego fachowca nie byle kogo proszę o kontakt na PW. Co i jak dogadamy się :D.

Jestem osobą dorosła i odpowiedzialną chcę postawić serwer z pasją mam miliony pomysłów i środki na to tylko brak umiejętności i wiedzy.

Wszystko wyjaśnię na pw. 

W mojej koncepcji ma być to serwer easy, medium i zrównoważony tak aby gracze bez is mogli być równi .

Serwer ma być stabilny i dobrze zabezpieczony .

Opublikowano

Nikt Ci nie zainwestuje 5 000 zł w osobę która nie ma o niczym pojęcia i chce coś robić. Po co ma tobie sponsorować jak może równie dobrze samemu technikowi który tylko bedzie pracował przy serwerze?

,,Vape is good, vape is my life"

Opublikowano