Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Karta graficzna do 300zł

dynia800

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zależy mi na tym żeby odpalić na niej bez lagów takie gry jak Battlefield 3 (może nawet 4 xD), GTA 4

@Edit

Jakie minimalne taktowanie rdzenia powinna miec karta graficzna 1Gb a jakie 2Gb ?

Jestem zielony w tych sprawach więc dodaje link do specyfikacji mojej płyty głównej bo nwm czy wszystkie karty graficzne pasują ;)

http://www.asrock.com/mb/AMD/A790GMH128M/

Opublikowano

­To co podałeś to za przeproszeniem śmieć. Nowej karty do gier nie kupisz za 300zł. Poza tym NIE JEST nowa... jeżeli była by nowa, to by posiadała pudełko, na aukcji sprzedaje bez pudełka. A opis jest skopiowany żywcem ze strony producenta...

Ta tutaj ma 2GB pamięci i kosztuje 300zł, moja ma 2GB i kosztuje ponad 800zł. Pamięć to nie wszystko, jak widać. Za tą cenę ci polecam 1GB, bo za pamięć płaci się dodatkowo.

Ja ci do 300zł polecam używaną grafikę, starszy model, ale z najwyższej pułki. Będzie na pewno efektywniejsza od tego tutaj. btw. kolega wyżeju podał GT730, jest to taki sam śmieć jak ta twoja. A czemu? Bo obie posiadają pamięć GDDR3, a każda grafika pod gry ma GDDR5 (bo jest szybsza i lepsza pod gry).

Jeżeli chodzi o model to do 300zł masz: GTX650/HD6950(lepsza, jest wersja 2GB do 350zł)

Tutaj masz super okazję: 

GTX650 za 200zł: http://allegro.pl/gainward-geforce-gtx-650-1gb-ddr5-128-bit-i5514216481.html- mankament to nie działający port VGA, ale DVI działa(każdy monitor tego używa)