Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer 1200-1300 zł

SKMG

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka !

Poszukuję kompa do granicy 1200-1300zł w  sprawie składania komputera jestem zielony ale poczytałem, że lepiej nie kupować gotowców więc mam pytanie jaki procesor,kartę graficzną,dysk,obudowę itp. itd. (po prostu całego kompa) żeby zmieścić się w danej kwocie oczywiście z doliczeniem złożenia kompa w jakimś serwisie.Teraz jaki typ komputera, miał by on być równie do użytku codziennego jak i do gier nie mówię tutaj o Wiedźmine,bf'ach czy grach z tego roku czy nawet roku wcześniej chodzi mi o takiego kompa który uciągnął by te starsze gry na średnich wysokich detalach i grafice i tych jednych z nowych ( nie do przesady bo za taką kwotę to wiem, że praktycznie kompa do gier nie kupię :p). Dysponuje niestety małym budżetem a szybko większej kasy nie zdobędę a ten złom już nie raz się nawet nie chce dobrze uruchomić.Więc wole mieć coś co uciągnie może rok, dwa aż uzbieram kasę i kupię sobie lepszy.

Opublikowano

Zobacz to:

http://www.morele.net/inventory/info/wlH1GF/

Montaż za 1 zł + darmowa wysyłka:

• Promocja #2: usługa złożenia komputera za 1 złoty i wysyłka gratis - co trzeba zrobić:
  • Umieść w koszyku usługę złożenia zestawu komputerowego bez dodatkowego chłodzenia (Kliknij tu!) albo z dodatkowym chłodzeniem (Kliknij tu!)
  • W koszyku z zamówieniem w polu "Wpisz kod promocyjny" dodaj: W3FHN58JFW
  • Koszty wysyłki i cena usługi składania komputera zostaną zmienione automatycznie - gotowe!

Opublikowano