Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Java?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chciałbym Was zapytać o pewną rzecz. Jestem uczniem 3 klasy gimnazjum, wybieram się po wakajach do technikum informatycznego (nie komentujcie wyboru). 
Zaczynam się przygotowywać do nauki programowania.. Tu się nasuwa moje pytanie. Język nie jest rzeczą najważniejszą, jestem w tym strasznie zielony, pierwsze zetknięcie się z programowaniem.. Umiem z Javy tylko ,,Hello World'' i przyszła mi myśl czy jednak nie zacząć się uczyć C++ a potem Javy bo na odwrót to raczej nie zadziała. Na dniach chce sobię kupić książkę tylko nie mogę dobrać języka, w tym problem żę nie jestem zdecydowany co chce programować, co tworzyć. Większość tematów w internecie jest stare bo po 2 lata wstecz.. Możecie mi doradzić, jakie zalety i wady tego wszystkiego? Na co będzie zapotrzebowanie za jakieś 5 lat.. Według mnie są to aplikacje mobilne ponieważ z dnia na dzień wychodzi nowy model samsungów z 8 rdzeniami procesorów i bedą tworzone gry tak graficznie jak na nasze blaszaki. Druga sprawa to banki, coraz wiecej ma aplikacji mobilnych, a przecież czasami w takiej aplikacji potrzeba update :)  Czy mam rację?  Proszę o dokładną opinię innych. Proszę o doradzenie, ponieważ już nie wiem za co się zabierać, bardziej podchodzi mi JAVA, według mnie jest dużo prostsza. Ale czy ta prostota da mi satysfakcje z tego co robię w życiu?

Opublikowano