Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Początki - parę pytań!

louson

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy w świecie HoW. Mam do was parę pytań:

1. Jak łatwo zdobyć złoto? Są jakieś boty po których szybko nie dostane bana.

2. Jaką klase na początek wybrać, ogólnie dobrze gra mi się Kapłanem

3. Czy są jakieś dobre poradniki do Kapłana? jak tak to prosze o link.

4. Dostałem jakiegoś konia do WoW co on mi daje i na jaki jest czas ?

Opublikowano

1. Gold to tylko z zadań, najlepiej robić je po 3 dniach (większość zadań się combi). Z botów polecam Heathbuddy.

2. Na początek graj wszystkimi, wbij po 10lv (dostaniesz też dodatkowo złoto), a później graj tą, która Ci się podoba.

3. Polecam na youtube Mkrr3, ma wiele poradników do kapłana.

4. To pytanie to nie w tym dziale. I btw. opisz jakiego konia ;d

giphy.gif

Opublikowano

Napisałeś że większość zadań sie combi czyli się nakładają? Może polecasz inną klasę do grania? Dostałem Żagiewny Rumak. Możesz podać link do bota ?

Opublikowano

O co chodzi z tymi Tanimi Deckami? Te klasy mają najtańsze karty czy jak?

Tak, te decki mają tańsze karty. 

Wymagają mniej pyłu do stworzenia kart.

giphy.gif

Opublikowano

Jeśli zdecyduje się grać np. Kapłanem to wtedy mam tylko nim grać i go maxować? Słyszałem coś że można zamienić karty na pył czy proch jak sie to tam zwie ;p Jeśli zamienie wszystkie karty z innych postaci to już tych kart nie zdobęde czy jakoś da się je zdobyć ponownie ?

Opublikowano