Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Laptop do 3000

eXciting

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie w przyszłym roku kończę szkołę średnią, więc chciałbym zakupić laptopa bo nie będę po mieszkaniach taszczył pc ;/. Więc wiadomo, że chciałbym pograć w coś i chciałbym abyście pokazali mi lapki do 3 tys może 3200 max! Nie wiem czy to możliwe żeby na lapku za taką cenę pograć na średnich w najnowsze gry... Czy w ogóle one mi pójdą . Jestem zielony w tym temacie, więc jak ktoś może mi powiedzieć w co pogram na laptopach w tym przedziale, to bardzo bym prosił. Najczęściej grywam w cs go i fify ... Niestety pc juz będzie miał 6 lat więc go mi się po prostu ścina co jakiś czas na 10-30 sekund co jest upokarzające i do tego wchodzę do gry pół dnia... Ale nie o tym mowa. Czekam na jakieś fajne lapki na dzień dzisiejszy i czy za rok o tej porze dużo się zmieni cenowo?

battles,proportional,340,200,6225877d2ed23f520fbebcba3d674148.png

Opublikowano

Zobacz sobie Acer vn7-591g z i5 i GTX860m. Matryca HD bardzo duza wydajnośc w grach, Podswietlana klawiatura, miejsce na dysk SSD m2, lekki mobilny, dobre wykonanie.

Lenovo y50-70 z i5 i GTX860m. Matryca FULL HD. podswietlana klawiatura, dobre wykonanie, głosniki JBL. Mocniejszej grafiki do 5000 zł nie dostaniesz. 

Dwa zdecywanie najmocniejsze konfiguracje.

Masz problem z wyborem laptopa czy komputera? >Napisz do mnie<

Opublikowano

Czym tak właściwie one się różnią, tylko tą matrycą? Lepszy ekran matowy? Czy błyszczący? W co bym mógł pograć na tym?

Opublikowano