Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Update 5.4 - 4 fps...

PookyPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam potworny problem. Otóż w LoL'a gram od 2 lat (z przerwami, ale jednak). Działa mi on tak sobie. Nie ma szału. Komputer mam kiepski, ale da się grać. Po pobraniu wczorajszego patch'a (tego co wyszedł w nocy). Zaczęły się potworne lagi. Mam non-stop 4 fps... Nic nie da się zrobić. Kombinowałem z ustawieniami - rozdzielczość, grafika, różne inne ustawienia. Nic nie pomaga. Co robić?

• Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Ponad 20 bez tf, w tf trochę lagowało, ale grać się dało, a teraz jak mówie, koszmar, nie da sie prawie ruszać :'(

Pobrałem 2 paczki modów do mc, ale to chyba nie to c'nie? Raczej dwie paczki po 10-12 modów to nic takiego, a przynajmniej tak mi się wydaje.

Pomocnik
Opublikowano

Spróbuj przed rozpoczęciem gry pozamykać jak najwięcej programów, oraz odinstaluj te mody i zobacz, czy bez nich fps-y wróciły do normy. :)

Opublikowano

programy wyłączam zawsze wszystkie, które się da (słaby komp, więc robię co mogę). Co do modów już ich nie ma i zaraz próbuje

Opublikowano

ehhh... usunąłem wszystkie pliki mc, żeby tych modów na 100% się pozbyć i nic, dalej 4 fps... Najdziwniejsze jest to (a przynajmniej wydaje mi się to dziwne), że jest idealnie równe 4 fps...

Opublikowano

@Aldoredolo