Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Klawiatura do cs i nie tylko :X

domin3p

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, szukam jakiejś fajnej klawiatury gram głównie w cs/lol, podoba mi się razer black widow ultimate 2014 ale niestety ma podświetlenie na zielono, a ja jestem fanem niebieskiego, słyszałem też że tesoro durandal ultimate jest fajna ale głośna. Nie znam się akurat na klawiaturach, więc może ktoś z was mi coś poleci, żeby była wydajna i ładnie wyglądała.

Jest to tekst z poprzedniego tematu, ale dowiedziałem się że tam nikt nie odpowie xD.

PS. klawiatura do lola cs osu

Opublikowano

Polecam klawiature w sklepie elektronicznym za 50 zł. A za kase, która ci została kup sobie myszke jakąś dobrą. Myszka da ci o wiele więcej niż taka klawa.

a11176.jpg

Opublikowano
Opublikowano

Myszkę mam, a potrzebuję mechaniczną klawe.

Wierz mi, ta myszka co ty masz... lepiej kup myszkę i tanią klawiaturę, klawiatura mechaniczna w NICZYM Ci nie pomoże.

Opublikowano

Wierz mi, ta myszka co ty masz... lepiej kup myszkę i tanią klawiaturę, klawiatura mechaniczna w NICZYM Ci nie pomoże.

Dla mnie moja myszka, ma super sensor, i spisuję się lepiej niż jakiś razer, bo np za myszkami razera nie przepadam albo a4 techa.

Opublikowano

Chcesz mechanika? Określ się jaki rodzaj przycisków byś chciał.

Może:

CM Storm QuickFire TK

Qpad MK-80

Zowie Celeritas

W tej cenie ciężko o mechnika ładnego, z podświetleniem i innymi bajerami. Te tańsze są tańsze po prostu okrojone, dlatego tańsze.