Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Proszę o rady - jestem nowy

Peron

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jak w nagłówku jestem nowy w grze i potrzebuje trochę pomocy. Z góry piszę, że przeczytałem wasze poradniki dla nowych graczy i przydały mi się, ale potrzebuje bardziej dokładnego i bardziej rozbudowanego poradnika dla mnie. Gram Łucznikiem, mam lvl 6 i robię te wszystkie misje i Dungeony(jestem po zrobieniu tego od 5 lvla z tym Minotaurem), ale średnio ogarniam grę. Grałem w wiele gier MMO i wiadomo trzeba ogarnąć rynek własne spoty itp itd. i tu też będę musiał wszystko od nowa ogarnąć. Nie chciałbym np sprzedać jakiegoś dobrego itemu do sklepu przypadkiem :D Na tym lvlu nie zastanawiać się nad tymi rzeczami tylko przejść to pierwsze miasto i wbić 9 lvl? Jaki jest podział itemów? Jak np w Diablo są zwykłe, zielone takie i tamte, albo w MuOnline są zwykłe, ACC, socket i EXE to tu jakie są? I czy mógłby ktoś zrobić taką jakby solucję co robić na tym low lvlu? Jak ogarnąć wszystko? Bo na razie gram jak dziecko we mgle, nie wiem o co chodzi tylko wykonuje questy z 1 miasta.

Jeszcze jedno szukam polskiej gildii gdzie mógłbym nauczyć się grać, poza tym samemu w grze MMO to trochę jednak lipa :P

Dzięki za każdą odpowiedź, pozdrawiam

Opublikowano

http://dnsea.wikia.com/wiki/Rarity tutaj masz mniej wiecej opisane to jakiego poziomu masz itemki :)