Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dobre czołgi?

Damdus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ponieważ jestem początkującym graczem, chciałbym zaczerpnąć od Was opinii, czy dobre czołgi wybrałem jako swój cel w tej grze. Kiedyś grałem jeszcze na otwartej becie, ale tylko do IV tieru, więc szaleństwa nie było ;)

Na te chwilę mam 4 ścieżki, którymi chcę podążać:

1. Czołg ciężki - i tu będą 2 czołgi:

a) Amerykański T57 HT - Ten czołg był moja pierwszą decyzją, jeśli chodzi o wybór czołgów. Nawet, gdy zdecydowałem się pobrać tę grę, to z zamiarem, że "będę jeździł ciężką krową, ale za to jak huknie, to klękajcie narody". W internecie wyczytałem, ze ten czołg zadaje potężne obrażenia i to mnie w sumie nakłoniło do tej decyzji.

b ) Niemiecki Maus - też kierowałem się głupią decyzją, bo ten czołg najbardziej obijał mi się o uszy. Podobno ma potężny pancerz, więc czemu nie ;)

2. Niszczyciel czołgów - Mam amerykańskiego, niemieckiego, to również coś radzieckiego by się przydało, 2 ciężkie mam, ale "niszczyciel czołgów" też brzmi fajnie (face palm). Tutaj jeszcze będę miał sporo czasu do zastanowienia, czy Ob 263, a może Ob 268.