Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy to ma jeszcze sens?

IdleSolution

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy w lola oplaca sie jeszcze grac? Coraz bardziej zjebane community,.coraz bardziej rozszerzaja sie wszelkiego rodzaju hacki... gram w to od 2 lat i widze, ze jest coraz gorzej. Jak myslicie, ile ta gra jeszcze przetrwa? Bo nieuniknione jest to, ze niedlugo to bedzie taki metin-community hackujacych polaczkow

Jak myslicie jakie moba sie przebije po lolu? Czy ma na to szanse strife?

tumblr_n94ladHf5d1qckkfko1_500.gif

Opublikowano

Zaraz wpierdolą jakiegoś anti cheata to będzie po sprawie . Mi nie przeszkadza community, bo to jest tylko gra :)

Tak jakby obejść ludzie nie potrafili robić :P

@top: Stawiam że jeszcze z 1-2 lata jakoś ta gra będzie wyglądała, potem raczej wyjdzie na to samo co w metinie.

W lola się grało bo nie było do niego cheatów, no a teraz już jeden powód do gry w sumie zniknął.

League of Legends

Opublikowano

BoL, L# to programy komputerowe.

Skoro to programy komputerowe, to człowiek powinien sobie dać przeciwko nim radę.

Człowiek > maszyna, warto o tym pamiętać. Może być trudno, no ale człowiek ma zawsze większe szanse.

Poza tym, jeżeli lubisz tę grę, to dlaczego miałbyś przestać grać z powodu innych?

9x MUTE na przywitanie i graj. Forum jest o hackach, więc hacki się tutaj pojawiać będą. Nic nie zrobisz.

giphy.gif

Opublikowano

Ta, i co CI mute da? Polepszysz ich gre? Każesz im nie afk'owac?

Chcesz żebym szybciej odpisał? Dodaj @JameS. do postu.

Opublikowano