Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pobudka do szkoły || Ubrania.

Nuts.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Strzałka, mam dwie sprawy, ale nie będę zakładał dwóch osobnych tematów, bo i po co.

Jeden, jaki macie sposoby na wstawanie? Potrzebuję dużo snu, kładę się wcześnie, ale ze wstaniem rano nadal mam problem - co poradzicie?

Jakieś forum, gdzie mogę sprzedać bluzę typowo hiphopową? Bo nie znam się.

jeśli chcesz żebym znów odpowiedział, zacytuj mnie.

1374609758-U346826.png
Opublikowano

Jeżeli ktoś zna > Proszę na Pw wysłać ostatecznie. Chociaż sądzę że lepiej popatrzeć za cenami tej bluzy, i sprzedać tak za 60% ceny właściwej.

Ja osobiście biorę leki na pobudzenie, jednakże one są na receptę, inne to Lecytyna 1.2K MG - wspomaga koncentrację itd. itd. i pobudza, dobra sprawa, ale i tak najlepsze jest budzenie się o 6:30, leżenie do 7, i wstanie o 7:15 bez większego problemu. ;p

[*]

Opublikowano

Strzałka, mam dwie sprawy, ale nie będę zakładał dwóch osobnych tematów, bo i po co.

Jeden, jaki macie sposoby na wstawanie? Potrzebuję dużo snu, kładę się wcześnie, ale ze wstaniem rano nadal mam problem - co poradzicie?

Na pierwsze ci odpowiem - trudno będzie wstać z przyjemnością, jeżeli musisz wybrać się tam, gdzie nie chcesz (podejrzewam, że idziesz do szkoły). Osobiście polecam porządny budzik lub nastawienie telewizora na pobudkę (troszkę głośniej, niż normalnie, ale bez przesady, a żeby zawału nie dostać  ^_^ ).

zSCFQrN.png

Opublikowano