Skocz do zawartości
MCTroo

Księga GM - Opcje administracji.

Polecane posty

Siemaaaneczko, wstawiam wam questa na księge GM.


Za dużo nie będę pisał bo nie ma co..


Quest jak quest id księgi to : 69000


 


Dobrze, więc zaczynajmy.


Księga posiada opcje takie jak : 


 


- Zwiększ zdobywane doświadczenie. ( Kilka opcji )


- Zwiększ zdobywany drop. ( Kilka opcji )


- Zwiększ zdobywane yangi. ( Kilka opcji )


- Chciałbym się przywitać. ( Kilka opcji )


- Przemiana w potwora. ( Kilka opcji )


- Przywołanie metinów. ( Kilka opcji )


- Przywołanie bossów. ( Kilka opcji )


- Chcę być niewidzialny!


- Chciałbym nadać blokade.


- Chciałby zdjąć blokade.


- Chciałbym nadać blokade czasową.


- Chciałbym sprawdzić gracza.


 


Tutaj znajdziecie questa



http://wklej.to/sRItC

Questa, używam na swoim serwerze - Sprawuje się.


Pozdro, ;)


Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

Z mojego punktu widzenia strasznie słaby. Sztywno narzucone ustawienia, o długości kodu już nawet nie mówiąc.

Udostępnij ten post


Link to postu

Pomysł z rozszerzeniem panelu nie jest zły.. ale kilka uwag:
 
- 400 linijek wut?
- zła tabulacja
- 0 zmiennych oprócz zmiennej z funkcją select.
- Ograniczenie co do przywoływania bossów itd.. to jest minus - przecież możesz wstawić input i przywołujesz to co Ci się podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu

@Wiesz, serwer jest hard więc bossy są tylko te 'główne'. 

Quest, nie jest najwyższych lotów. Zaś moje umiejętności są na poziomie ' podstawowym ' .

Ale dzięki, za zwrócenie uwagi wezmę poprawkę na przyszłość. 

Udostępnij ten post


Link to postu

fajnie się prezentuje, Id textury księgi uwzględnione, czy muszę ręcznie ustawić??

Udostępnij ten post


Link to postu

fajnie się prezentuje, Id textury księgi uwzględnione, czy muszę ręcznie ustawić??

?? Mam nadzieje, ze tematy pomyliles, bo jak nie to totalna zalamka.. :/

 

@down

:D wez nie sciemniaj. Bron? A pisales "tekstury ksiegi".

xD

Edytowano przez NoName#2

Udostępnij ten post


Link to postu

?? Mam nadzieje, ze tematy pomyliles, bo jak nie to totalna zalamka.. :/

Rzeczywiście :D. komentowałem broń kolegi :D

Udostępnij ten post


Link to postu

@Thar3l

Co ma ilość linijek do treści questa... Nie rozumiem was z tymi linijkami. Równie dobrze można to napisać w 1400 linijkach jeśli będzie działać znaczy że quest jest napisany poprawnie i można go używać. Z resztą jeśli wam nie pasuje 400 linijek zawsze możecie sobie je skrócić do 1. ;)

@MCTroo

Proponuje Ci zastąpić nadawanie bonusów serwerowych wywoływane przez command na powstałe do tego funkcje questowe tj:

__give_char_priv -- Nadawanie bonusu na gracza.
__give_empire_priv -- Nadawanie na królestwo.
 
__give_guild_priv -- Nadawanie na gildię.

Kolejna rzecz tabulacja. O chłopie nad tym musisz popracować dość poważnie. ;)

Co do zrzucania metinów bossów etc. funkcja mob.spawn. :)

Przywitanie zrobiłbym przez input, jednak to kwestia gustu. :D

Pozdrawiam Svope.

Udostępnij ten post


Link to postu

@Svope

Oczywiście wygląd kodu jest dla programisty, bo to programista pisze dla siebie, ale dam Ci taki przykład:
Powiedz mi co jest wygodniejsze do edycji, to:
 

		when 500250.use begin
			local kd0 = { 28030, 28031, 28032, 28033, 28034, 28035, 28036, 28037, 28038, 28039, 28040, 28041, 28042, 28043 }
			local ilosc = math.random(2)
			if ilosc == 1 then
				pc.give_item2(kd0[number(1,14)])
			else
				pc.give_item2(kd0[number(1,14)])
				pc.give_item2(kd0[number(1,14)])
			end
			item2.remove()
		end

 
 
Czy to:
 

		when 500250.use begin
			local ile = math.random(2)
			local jakie = math.random(14)
			if ile == 1 then
				if jakie == 1 then
					pc.give_item2(28030)
				elseif jakie == 2 then
					pc.give_item2(28031)
				elseif jakie == 3 then
					pc.give_item2(28032)
				elseif jakie == 4 then
					pc.give_item2(28033)
						I TAK DALEJ.........
				end
			else
				if jakie == 1 then
					pc.give_item2(28030)
					pc.give_item2(28030)
				elseif jakie == 2 then
					pc.give_item2(28031)
					pc.give_item2(28031)
				elseif jakie == 3 then
					pc.give_item2(28032)
					pc.give_item2(28032)
				elseif jakie == 4 then
					pc.give_item2(28033)
					pc.give_item2(28033)
						I TAK DALEJ DALEJ DALEJ....
				end
			end
			item2.remove()
		end

 
Przy mob.spawnie musisz określić koordy, więc w tym wypadku lepszym rozwiązaniem jest wpisanie "m idmoba".
Ofc. możesz dopisać pc.get_local_x() i pc.get_local_y(), ale po co, skoro podobny efekt masz tam wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu

@Thar3l

Oczywiście że wygodniejszym jest sterowanie na tablicach jednak nie porównujmy swoich umiejętności do umiejętności osoby początkującej. ;)

Chociaż zamiast na sztywno wpisywać ilość itemków wpisałbym czytanie ilości rekordów z tablicy. :D

Udostępnij ten post


Link to postu

@Thar3l

Oczywiście że wygodniejszym jest sterowanie na tablicach jednak nie porównujmy swoich umiejętności do umiejętności osoby początkującej. ;)

Chociaż zamiast na sztywno wpisywać ilość itemków wpisałbym czytanie ilości rekordów z tablicy. :D

No tak też można, w tym wypadku nie użyłem tego, nie myślałem nawet o tym. Natomiast wracając do tematu ja tylko zwróciłem uwagę, więc proszę nie mieć do mnie pretensji za to. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu

@Thar3l

Co ma ilość linijek do treści questa... Nie rozumiem was z tymi linijkami. Równie dobrze można to napisać w 1400 linijkach jeśli będzie działać znaczy że quest jest napisany poprawnie i można go używać. Z resztą jeśli wam nie pasuje 400 linijek zawsze możecie sobie je skrócić do 1. ;)

@MCTroo

Proponuje Ci zastąpić nadawanie bonusów serwerowych wywoływane przez command na powstałe do tego funkcje questowe tj:

__give_char_priv -- Nadawanie bonusu na gracza.
__give_empire_priv -- Nadawanie na królestwo.
 
__give_guild_priv -- Nadawanie na gildię.

Kolejna rzecz tabulacja. O chłopie nad tym musisz popracować dość poważnie. ;)

Co do zrzucania metinów bossów etc. funkcja mob.spawn. :)

Przywitanie zrobiłbym przez input, jednak to kwestia gustu. :D

Pozdrawiam Svope.

Tylko on chciał zrzucać niedaleko siebie. Do funkcji mob.spawn musisz podać także kordy...

@topic

Quest jest ładnie zrobiony ale za dużo TAB robisz. Trochę edycji i quest będzie super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

Na serwer naprawdę może się przydać, quest jest dobrze wykonany.

 

Oby tak dalej!

Udostępnij ten post


Link to postu

Troszkę Śmiechłem, troszkę do poprawki :3 Ale Jest Good :) Quest jak najbardziej się przyda, like +

notice_all("Słuchajcie! Mamy dla was świetną informację za 10 minut odbędzie się ZUO! ")
notice_all("Przygotuj się na pytnia, pamiętaj bez ciebie nie ruszamy! ")
notice_all("Będziemy czekać przy Urielu na was! Do zobaczenia! ")

*Zuo to Event Przywoływania Mobów! xD

Udostępnij ten post


Link to postu

@Up. 
Aaaa, faktycznie ale tekst był wiesz kopiowany z informacji ox tylko z ox na zuo zmieniłem, najwyraźniej dalej nie zauważyłem ; )

Udostępnij ten post


Link to postu

Tylko on chciał zrzucać niedaleko siebie. Do funkcji mob.spawn musisz podać także kordy...

@topic

Quest jest ładnie zrobiony ale za dużo TAB robisz. Trochę edycji i quest będzie super.

Można napisać algorytm do zrzucania na losowe coordy w zakresie mapy, żaden problem.

@Svope

Oczywiście wygląd kodu jest dla programisty, bo to programista pisze dla siebie, ale dam Ci taki przykład:

Powiedz mi co jest wygodniejsze do edycji, to:

 

		when 500250.use begin
			local kd0 = { 28030, 28031, 28032, 28033, 28034, 28035, 28036, 28037, 28038, 28039, 28040, 28041, 28042, 28043 }
			local ilosc = math.random(2)
			if ilosc == 1 then
				pc.give_item2(kd0[number(1,14)])
			else
				pc.give_item2(kd0[number(1,14)])
				pc.give_item2(kd0[number(1,14)])
			end
			item2.remove()
		end

 

 

Czy to:

 

		when 500250.use begin
			local ile = math.random(2)
			local jakie = math.random(14)
			if ile == 1 then
				if jakie == 1 then
					pc.give_item2(28030)
				elseif jakie == 2 then
					pc.give_item2(28031)
				elseif jakie == 3 then
					pc.give_item2(28032)
				elseif jakie == 4 then
					pc.give_item2(28033)
						I TAK DALEJ.........
				end
			else
				if jakie == 1 then
					pc.give_item2(28030)
					pc.give_item2(28030)
				elseif jakie == 2 then
					pc.give_item2(28031)
					pc.give_item2(28031)
				elseif jakie == 3 then
					pc.give_item2(28032)
					pc.give_item2(28032)
				elseif jakie == 4 then
					pc.give_item2(28033)
					pc.give_item2(28033)
						I TAK DALEJ DALEJ DALEJ....
				end
			end
			item2.remove()
		end

 

Przy mob.spawnie musisz określić koordy, więc w tym wypadku lepszym rozwiązaniem jest wpisanie "m idmoba".

Ofc. możesz dopisać pc.get_local_x() i pc.get_local_y(), ale po co, skoro podobny efekt masz tam wyżej.

Jak wyżej+jak mam się do tablic przyczepić to używamy table.getn()  :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu

Moim zdaniem można było by dodać jeszcze szybką polimorfie tak jak było na restii z tym tysiakiem taka moja rada

Udostępnij ten post


Link to postu
Napisano (edytowany)

poszukuje dobrego questa administracyjnego moze ktos ma ?

Edytowano przez adrian66
blad

Udostępnij ten post


Link to postu
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×