Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowy hack? Koniec bezpiecznego handlu?

FreekeZ

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam otóż jest to mój 1 temat na forum więc proszę bez większych hejtów ;___; . Temat dotyczy gry nostale . Jestem początkującym resellowiczem mam około 30kk na dany moment ale powoli się rozkręcam . Do gry 2 dni temu weszły nowe pudła z krzakogonami . Właśnie taki zakupiłem w okazyjnej cenie 2,5kk . Po wstawieniu za 3kk na nb i wylogowaniu się przedmiot zniknął z nb i z mojego ekwipunku także . Ludzie z fam mówią, że dostałem sam obraz tego itemu . Wiecie może jak takie coś zrobić ? Jakim programem itp . Z góry dzięki za odp . Ps jesli ktos bardzo chce mogę dać screena ;d

Opublikowano

Obraz itemu? W NosTale nie ma wystarczająco dobry hackerów, aby ktokolwiek mógł stworzyć item, nawet fikcyjny.

Prędzej to błąd gry, a takie hacki nie istnieją.

QtiV6xY.gif

Opublikowano

Napewno support odda ci item po zgłoszeniu owego błedu jednak ja bym nie czekał bo jeszcze ci powiedza ze za pozno zglosiles :)

Opublikowano

Jeszcze może być tak że ucielo Ci item przy aktualce.. NT jest bardzo pobugowane

Raczej nie o to chodzi, jednak fakt faktem - lepiej zgłosić do supportu.

QtiV6xY.gif

Opublikowano

Czyzbys korzystal z multiclienta ? On dziala nawet po mini aktulace (dodanie nowych przedmiotow do nm) i wtedy masz taki efekt ;)

Opublikowano