Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem - pliki Terenzo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, chciałem założyć sobie server hamachi by trochę się pouczyć tego i owego ( jestem zielony w sprawach zakładania servera). Plikami były te od Terenzo. Server niby założony, wszystko fajnie, ale problem jest z klientem.. Tworzę te root i lokale, wklejam wszystko co potrzeba do clienta i dupa.. Odpalam launcher i wyskakuje - Lexico: Start again. Żeby nie było że jestem leniwy, poszukałem troszkę w googlach, troszkę na tym forum, ale nadal mam błędy ; d... Server jest odpalony ( tak myślę.. ), porty odpalone - wszystko działa. Klient ruszyć nie może.. Jakieś pomysły? Za rozwiązanie problemu daję 2x limit..

Specjalista
Opublikowano

Jeżeli Ty jesteś założycielem serwera to powinno Cię łączyć przez plik metineth.exe.

A nie przez launcher.

Pomogłeś,pomogę kiedy tylko brachu mogę!

graphic.png

Opublikowano

Ehh

Ja serverinfo.py edytowałem pod ip hamachi.100.

Normalnie client mi chodzi, a otwieram przez Metineth.exe, a nie jakieś launchery.

Opublikowano

Ja rozpakowałem clienta, nie wrzucałem żadnego launchera.

Rozpakowałem root, edytowałem serverinfo.py, spakowałem root. No i włączam normalnie grę przez Metineth.exe.

w serverinfo.py ip hamachi z końcówką .100 oczywiście.

Opublikowano

Ok, poszło.. Jakoś, ale mam inny problem - Błąd połączenia z serverem -.- ... Maszyna jest odpalona, widzę napis - Ch1 NORM, ale jak staram się zalogować to wyskakuje ten błąd... Pomysły?